QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juli 2012 #21 Skrevet 15. juli 2012 I norge er det ikke slum, men har vært ute å reist. På cuba f.eks får alle en kylling og to liter ris hver måned, så regner med det er slum mat
Sweet77 Skrevet 15. juli 2012 #22 Skrevet 15. juli 2012 Sånne som Dem vil vi ikke ha i et kondisjonert forum som dette! Russisk kaviar og champagne er det eneste rette her. Skjerp Dem! Jammen det er jo ingen av mine bekjente eller kolleger som vet om denne mørke og usle siden av meg. Dette er en godt bevart hemmelighet, som jeg nyter nede i det dunkle lyset mellom alle årgangene i min eminente vinkjeller. *Champagne - æ'kke de sånn veldi dyrt'a? 1
Gjest pærecider Skrevet 16. juli 2012 #23 Skrevet 16. juli 2012 Jammen det er jo ingen av mine bekjente eller kolleger som vet om denne mørke og usle siden av meg. Dette er en godt bevart hemmelighet, som jeg nyter nede i det dunkle lyset mellom alle årgangene i min eminente vinkjeller. *Champagne - æ'kke de sånn veldi dyrt'a? Gidameg, dette forumet blir bare mer og mer simpelt. Snart går vel bermen rundt og spiser sushi offentlig. Hold de ekle lystene Deres for Dem selv, min godeste frue *snøfter mens jeg drikker min fint tempererte Dom Perignon i krystallglass*
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #24 Skrevet 16. juli 2012 Nei. Anonym poster: ae7fa79ca724af0f74ca595ecc6467b8
Sweet77 Skrevet 16. juli 2012 #25 Skrevet 16. juli 2012 Gidameg, dette forumet blir bare mer og mer simpelt. Snart går vel bermen rundt og spiser sushi offentlig. Hold de ekle lystene Deres for Dem selv, min godeste frue *snøfter mens jeg drikker min fint tempererte Dom Perignon i krystallglass* Pfft, du er bare misunnelig på vinkjelleren min...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juli 2012 #26 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Jammen det er jo ingen av mine bekjente eller kolleger som vet om denne mørke og usle siden av meg. Dette er en godt bevart hemmelighet, som jeg nyter nede i det dunkle lyset mellom alle årgangene i min eminente vinkjeller. *Champagne - æ'kke de sånn veldi dyrt'a? Jeg spiser slum- mat i det skjulte. Går også ned i kjelleren min for å spise det mens jeg ser meg over ryggen etter slum-politiet. Endret 16. juli 2012 av Evilposelos
Jolene Skrevet 16. juli 2012 #27 Skrevet 16. juli 2012 Hva skal jeg spise til middag nåååå da??? Som gjør at jeg ikke er slum i ts sine øyne?! Nei, det må være trist å gå rundt å tenke sånn om andres matvaner.
Gjest pærecider Skrevet 17. juli 2012 #28 Skrevet 17. juli 2012 Pfft, du er bare misunnelig på vinkjelleren min... Misunnelig? Moi? Nei, har nok med champagnekjelleren min, jeg.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. juli 2012 #29 Skrevet 17. juli 2012 Misunnelig? Moi? Nei, har nok med champagnekjelleren min, jeg. Mine synske sanser sier du spiser slum-mat minst en gang i året. Du legger bare tomater ved siden av i tilfelle slum- politiet kommer.
Gjest pærecider Skrevet 17. juli 2012 #30 Skrevet 17. juli 2012 Mine synske sanser sier du spiser slum-mat minst en gang i året. Du legger bare tomater ved siden av i tilfelle slum- politiet kommer. Tomat, mozzarella og jomfruolje gjør underverker for fasaden (shh, ikke si til noen at jeg sa det)
Gjest _Lita_ Skrevet 17. juli 2012 #31 Skrevet 17. juli 2012 Her syns jeg du skal ta tyren ved hornene og deretter ta fatt og løpe så fort som faen. Ikke bare er det slum, det er et tydelig tegn på narsissisme.
Sweet77 Skrevet 17. juli 2012 #32 Skrevet 17. juli 2012 Misunnelig? Moi? Nei, har nok med champagnekjelleren min, jeg. Tomat, mozzarella og jomfruolje gjør underverker for fasaden (shh, ikke si til noen at jeg sa det) Pøh, simpel Pærecider blir ikke champagne selv om du klistrer en "Dom Perignon" etikett utenpå flasken. Selv om det gjør underverker for fasaden. 1
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #34 Skrevet 18. juli 2012 Har aldri hørt om noen som har gjort det, men folk må vel få spise hva de vil tenker jeg,
Medlem Skrevet 18. juli 2012 #35 Skrevet 18. juli 2012 Nei! Da tenker jeg heller mine tanker om de som reagerer slik på hva andre spiser...
Kamikatze Skrevet 29. juli 2012 #36 Skrevet 29. juli 2012 Pøh, simpel Pærecider blir ikke champagne selv om du klistrer en "Dom Perignon" etikett utenpå flasken. Selv om det gjør underverker for fasaden. Dum Pærignon! _____ _ _____ Men, okei... - Så har samvirkelaget fire grandis for tjue kroner, ellerno.. Du står der i kassen, og handlevognen knaker under belastningen av større kvanta brus og pizza, i et forsøk på å ligge litt frampå før påkommende barneselskap. I kassen ved siden av har en perifer bekjent alliert seg med muggost, langpaprika, oliven, albinoløk, indrefilet og steinovnsbakt skuebrød av spelt. Med hoverende snobbeblikk studerer han innholdet i din vogn, og utbryter, med dårlig skjult forakt: "Ute og handler middag, ja?" Fins der et fyndig svar, som kan kastrere sånne folk, der og da? 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #37 Skrevet 29. juli 2012 Lurer på hva som er minst reflektert. Slummennesker? Noen har det vanskeligere økonomisk sett enn andre. Selv spiser jeg ikke slik mat, men det går an å forstå at ikke alle har det like bra som oss. Anonym poster: cc257da9aca48cf36df9a29bd6f61836
charactouy Skrevet 29. juli 2012 #38 Skrevet 29. juli 2012 Dum Pærignon! _____ _ _____ Men, okei... - Så har samvirkelaget fire grandis for tjue kroner, ellerno.. Du står der i kassen, og handlevognen knaker under belastningen av større kvanta brus og pizza, i et forsøk på å ligge litt frampå før påkommende barneselskap. I kassen ved siden av har en perifer bekjent alliert seg med muggost, langpaprika, oliven, albinoløk, indrefilet og steinovnsbakt skuebrød av spelt. Med hoverende snobbeblikk studerer han innholdet i din vogn, og utbryter, med dårlig skjult forakt: "Ute og handler middag, ja?" Fins der et fyndig svar, som kan kastrere sånne folk, der og da? "Jepp, er så lei av steinbit og indrefilet så tenkte å prøve noe nytt." Med et påfølgende meget overbærende glis
Kamikatze Skrevet 29. juli 2012 #39 Skrevet 29. juli 2012 Takk. God innfallsvinkel! Slike mennesker er gjerne opptatt av å bli betraktet som særs trendy og dermed miljøvennlige. Kanskje jeg burde frarane ham litt matglede? Særlig hvis kjerringa hans er med og handler... Hm... Jeg kan begynne med at jeg prøver å kutte ut indrefilét, fordi dyra fiser istykker atmosfæren? Og utbrodere litt med hvor mye tarmgass millioner av slaktedyr slepper ut, fra opptil sju mager! Tenk hvordan det kommer til å lukte her på kloden til slutt? Siden kan jeg se trist på ham, og fortelle et par populistiske historier om bestialsk dyrplageri på vei til og ikke minst i slakthuset. Og at min samvittighet forbyr meg å være en aktiv støttespiller til slike grusomme lidelser. Om ikke madammen allerede ser på ham med avsky, kan jeg sette inn nådestøtet, akkurat i det han drar kortet sitt: Dessuten er to tredeler av indrefiléten på markedet i dag ikke av okse, selv om det er merket som det - men av ku. Klart det er jo samme dyret, så det gir ingen smaksforskjell. Men, det er særdeles uheldig for potensen å spise østrøgensaturert kjøtt. Og oppskriften på et meget slapt sexliv. - Noe som ikke er lurt, når dama ser så bra ut, at hun kan vrake og velge (liten nødløgn) blant virile mannfolk... OK... Må bare håpe på at det er lang kø i kassen!
Sweet77 Skrevet 29. juli 2012 #40 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Dum Pærignon! _____ _ _____ Men, okei... - Så har samvirkelaget fire grandis for tjue kroner, ellerno.. Du står der i kassen, og handlevognen knaker under belastningen av større kvanta brus og pizza, i et forsøk på å ligge litt frampå før påkommende barneselskap. I kassen ved siden av har en perifer bekjent alliert seg med muggost, langpaprika, oliven, albinoløk, indrefilet og steinovnsbakt skuebrød av spelt. Med hoverende snobbeblikk studerer han innholdet i din vogn, og utbryter, med dårlig skjult forakt: "Ute og handler middag, ja?" Fins der et fyndig svar, som kan kastrere sånne folk, der og da? "Ja, jeg handler til ungene dine." Endret 29. juli 2012 av Flair
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå