Gjest ------------ Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Er folk som spiser kjøttdeig og ris (da tenker jeg kun kjøttdeig og ris -ikke gryterett eller med saus til) og med ketchup på, slummennesker? " Idag skal vi spise schøttdeig og ris " liksom.... Jeg tenker mitt...huff...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Ja, tenk at smaken er som banken. FY FAEN for noen drittsekker !! 6
Silfen Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tenker at det må være forferdelig kjedelig, men ellers får de da spise det de vil. 5
Gjest ts Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Lite reflekterte tenker jeg om sånne mennesker.
charactouy Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Seriøst? Skal det også være noe å henge seg opp i? Kjøttdeig og ris er faktisk godt, det samme er kjøttdeig og spaghetti. Enkelte er rett og slett ikke begeistret for saus, skal de da ikke ha "lov" til å spise kjøttdeig og ris/pasta uten å bli betegnet som "slum"? Og er det lite reflektert å ha kjøttdeig og ris til middag en dag? Man blir ikke verken under- eller feilernært av å droppe grønnsaker og saus én dag. 7
JohnS Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Ja. Samme med de som har ketchup på spaghetti og pizza. Mellomklassen er de som kjøper ferdig pizzabunnblanding i pose og ferske burgere fordi de ikke klarer å klemme sammen litt karbonadedeig selv. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Vet ikke hva mennesker i slummen spiser jeg, men det finnes da billigere ting enn kjøttdeig og ris? Uansett, tenker vel egenlig bare at det hørtes uendelig kjedelig ut. 5
Sweet77 Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Er folk som spiser kjøttdeig og ris (da tenker jeg kun kjøttdeig og ris -ikke gryterett eller med saus til) og med ketchup på, slummennesker? " Idag skal vi spise schøttdeig og ris " liksom.... Jeg tenker mitt...huff... Å neiii... og jeg som digger kjøttdeig og ris Hva skal jeg finne på nå, da? ??? 4
Gjest Violetta Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Å neiii... og jeg som digger kjøttdeig og ris Hva skal jeg finne på nå, da? ??? Kjøp en sånn saus som egentlig bare er ketchup og litt krydder og ha den stående ved siden av. Image er tross alt veldig viktig. Viktigere enn å være seg selv. 5
Gjest imli Skrevet 15. juli 2012 #11 Skrevet 15. juli 2012 Eg tenkjer vel heller mitt når eg les sånne innlegg som hovudinnlegget. Høyrast ut som ein person som er livredd for å verte oppfatta som mindre "fin" enn han/ho liksom er. Takk meg til folk som et kjøttdeig og ris. Det verste eg veit er folk som er så innmari opptekne av fasaden at dei lurar på om det er "slum" å eta ein bestemt matrett. Eg skulle i så fall likt å veta kva TS kallar verkelege slumområder, der folk berre et ris? 12
She_Leiva Skrevet 15. juli 2012 #12 Skrevet 15. juli 2012 For meg er det litt sånn studentmat, men jeg tenker absolutt ikke at det er noe slum over det. Slum er om de begynner å spise søppel etter ande folk eller ikke spiser i det hele tatt.
Sulosi Skrevet 15. juli 2012 #13 Skrevet 15. juli 2012 Tråden flyttes til skråblikk. Mvh Sulosi, mod.
melly666 Skrevet 15. juli 2012 #15 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tenker mitt jeg også... Gud så fryktelig kjedelig liv man må ha når man henger seg opp i hva andre har til middag. 3
skreppamedleppa Skrevet 15. juli 2012 #16 Skrevet 15. juli 2012 Hony, if it ain`t your tail, don`t wag it.. Jeg lurte litt på hvem du var ts som ikke klarer å bry deg mer om dine egne smaksløker enn andre sine, så jeg tok meg den frihet til å google deg, det er blitt skrevet mye om deg: Soss (eller sossis) er et annet ord for pølse, En gjennomsnittelig soss snakker fint, tåler ikke skit, er overlegen, og kommer gjerne fra byen. Sosser er sjeldent populære i byen, men hvis de skal på ferie på bondelandet er de hatet….. Andre ord for soss er: snobb, skokremfjes, spradebasse, potet, klyse. http://ikkepedia.org/wiki/Soss. Altså da vil jeg liksom heller spise mat som jeg liker i stede jeg da liksom. Så gjels det å lære av andre hvordan de har lært å bry seg mer om sine egne saker: “I was walking past a mental hospital the other day, and all the patients were out in the yard shouting, "13....13....13...." The fence was too high to see over, but I saw a little gap in the planks, so I looked through to see what was going on and some idiot poked me in the eye with a stick! Then they all started shouting "14....14....14..." Det lønner seg selv for sossis pølser å passe sine egne saker 3
Gjest pærecider Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tenker mer at trådstarter virker opphengt i hva folk spiser og ser ned på dem som eter kjøttdeig med ris. Har sikkert mine underlige/kjedelige/ikke-fullt-så-fine matvaner jeg også, og folk er forskjellige... Så hvis noen sa at de åt kjøttdeig og ris, så hadde jeg ikke leet på et øyelokk.
Alina X Skrevet 15. juli 2012 #18 Skrevet 15. juli 2012 Oppskrift på "slum"mat. Kok opp vannet til risen med smør og salt. Legg risen i og la koke noen minutter(5min hvis det er uncle bens hurtigris)men vi virkelig fattige pleier jo å kjøpe STORE bager med ris på grønnsaksbutikkene/utlendingssjappene/slumkassa.. stek kjøttdeig i litt olje(med ikke oliven olje såklart, det er dyrt) rapsolje fra first price til 10 kr er en sikker vinner.hakk opp løk(alle fattigfolk har løk,poteter,egg, og div.hermetisk mat liggende hjemme)la steke med kjøttdeigen. Har du fått sosialpenga kan du kaste opp i 2 fedd finhakket hvitløk, og en boks herm. tomater. putt på det krydderet du vil ha, eller first price ketchup til 8 kr. ang risen så kan man smaktilsette med forskjellig krydder, du får gratis salt og pepper på burger king eller mcdonalds. Så nå er det bare å sette seg foran kjøkkenbenken på 15kvm leilgheten et sted i indre oslo øst og nyte måltidet! 1
Gjest pærecider Skrevet 15. juli 2012 #19 Skrevet 15. juli 2012 Å neiii... og jeg som digger kjøttdeig og ris Hva skal jeg finne på nå, da? ??? Sånne som Dem vil vi ikke ha i et kondisjonert forum som dette! Russisk kaviar og champagne er det eneste rette her. Skjerp Dem!
Gjest fjosa Skrevet 15. juli 2012 #20 Skrevet 15. juli 2012 Kjøttdeig er dyrt, såfremt man ikke kjøper kyllingtypen. Først da blir det slum. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå