Gå til innhold

Sliter med edderkopper i leiligheten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Som dere ser, er edderkopper mitt problem..

Jeg bor i en gammel bygård i 2. etasje. Ganske fin leilighet med god standar! MEN, på utsiden av gården er det en klatreplante, som rammer rundt vinduene på både stua og soveromet. Jeg har flere ganger klippet denne slik at jeg har skal ha mulighet til å lufte osv. men ender alltid opp med masse edderkopper inne i leiligheten pga denne. Får frysninger i hele kroppen bare av å skrive dette..

Finnes det noen insektspray eller kjerringråd eller noe lignende jeg kan spraye rundt vinduskarmene eller noe for å holde disse unna??? setter pris på alle råd!!

Anonym poster: 28171b743747551c7d04ba7cba7117ac

Anonym poster: da07d777c6e832b836901f297f96512c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Candy Pie

Stakkars deg:P

Kanskje du kan "drepe" planten? Kanskje litt drastisk, men er vel bedre enn edderkopper ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg:P

Kanskje du kan "drepe" planten? Kanskje litt drastisk, men er vel bedre enn edderkopper ?:P

Jeg vet planten blir tatt hver vinter, men den vokser utrolig fort, så på våren igjen er den i full fart med å klarte opp igjen.. jeg kan ikke avgjøre det å drepe den, borettslaget syns den er dekorativ.... :)

Insektsnetting på vinduet?

jaa, det er et alternativ.. men jeg syns ikke det er noe fint ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en skikkelig plantesaks, ta på en mørk anorakk med hette og skjær den ned en mørk uværs natt.. :P

Anonym poster: 1ba2bfbe19ec00739712ba09cbb8c5ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr antaglig at du får langt færre andre insekter på besøk. Å ta seg til rette ved å ødelegge felleseie står i stil med de som forgifter eller ødelegger trær på andre måter i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...