Gå til innhold

Pass - nytt navn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei KG :-)

Jeg fikk nytt pass i fjor sommer, men har etter dette lagt til et navn på mitt fornavn. Jeg har derfor nå dobbelt fornavn (ville ha det som mellomnavn, men var visst sånn de gjorde det nå og i steden satte det som to fornavn). Spørsmålet mitt er om jeg blir nødt til å skaffe meg nytt pass før jeg reiser til syden i august? Eller går dette fint?

Anonym poster: 69667ae9110fed4254fde3fda201deb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok det ja. Ta kontakt med "pass-kontoret" snarest mulig!

Anonym poster: 4b2875129377ec0356d4ee9661d6d50c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det må du ikke. Det du må gjøre er å bestille billetter med samme navn som står i passet. Så lenge det stemmer overens så går det bra.<br /><br /> Anonym poster: a28d531d86efb0299db65074b36a2c5e

Skrevet

Nei, det må du ikke. Det du må gjøre er å bestille billetter med samme navn som står i passet. Så lenge det stemmer overens så går det bra.<br /><br /> Anonym poster: a28d531d86efb0299db65074b36a2c5e

Enig med AB. Jeg har reist med pass med mitt gamle navn nå i fire år, og bestiller bare billettene i det gamle navnet. Har besøkt en god del land, også noen av de "strenge" grensene: USA og Kina. Null problem! Alt som trengs er at billett og pass stemmer overens. Burde kanskje ha byttet det ut snart, men nå går det ut om et år... ;)

Skrevet

Så lenge passet stemmer overens med billetten så gjør det ingenting! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...