Gå til innhold

Hva er ditt dyreste møbel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trur ikkje vi har eit eineste møbel i hus som har kostet oss over 4000 kr. Sofaen kostet vel mellom 5000-7000, men den fikk vi gratis, heilt ny. Eg kommer aldri til å betale mangfoldige tusenlapper om eg kan finne billigere og like bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forresten dritlyst på en stol til rundt 20.000,- +/- (kommer an på hvilket trekk man tar hva prisen blir) - og hadde jeg hatt plass hadde jeg kjøpt den.

Gjest _La Femme
Skrevet

Vi har ingen skikkelig dyre møbler. Vi handler mye på salg. Finner ut når butikkene har opphørssalg, eller gode tilbud. Har spart mye på det. I tillegg har vi sånn typisk sort-hvitt-black-design-type-stil og det er jo ikke så dyrt. Og de dyreste tingene som seng, sofa, hvitevarer (gråe-varer egentlig) har vi fått i gaver eller arvet hos andre og "pusset opp". Vi brenner litt for å reparere og bruke ting som andre er ferdig med :) Så det dyreste vi har er sengen, men den har vi arvet. Så det dyreste vi har kjøpt av møbler er sofaen til 6000 kr (på salg, jippi).

Skrevet

Må være sofaene mine, men har jeg fått av eksen, kosta omtrent 30.000 for en stund siden.

dyreste jeg har som jeg har kjøpt selv er en vaskemaskin, betalte 7500 på tilbud, kosta vel egentlig 11500.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Senga vil jeg tro, men den er mannen sin. Så da blir det vel sofaen til 1000,- for den er faktisk min og jeg har kjøpt den helt selv. Første møbelet jeg kjøpte og jeg har den ennå. Begynner å bli på tide å få en ny, men må vel litt opp i pris nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelte ting vi ikke kjøper billig. 1. Det skal vare lengre, enn til neste trend. 2. vi skal sitte godt, ligge godt.

Salong kjøpt i vår. 37.000

seng til 27.000

Det møbelet jeg syns er finest og liker best, er en kommode til 1800

Anonym poster: 4cd8709ad5974a9477fa78192777f266

Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker.

På ren, vill gjetning tror jeg madrassen på gjesterommet er det dyreste, med sine 3500 for madrass + overmadrass.

Skrevet

Nå har jeg lite dyre møbler i og med at jeg er student, men en puff fra Kenzo til 6000 kr har jeg da (men den har jeg ikke kjøpt selv). Resten er direkte fra IKEA og Skeidar.

Jeg gleder meg storlig til jeg er ferdigutdannet og kan kjøpe akkurat det som måtte passe meg!

Skrevet

det dyreste eren vegg seksjon til 25000, og et spisebord til 16000 av boconsept

AnonymBruker
Skrevet

Rørende historie, Wednesday! :)

--

Jeg har Egget av Arne Jacobsen. (Men den er kjøpt brukt!)

Anonym poster: 669a9bbbb17777343d453bc125026325

Gjest Sobril
Skrevet

Dyreste er vel ikea-senga som kom på totalt ti-elleve tusen. Spisestua har muligens kostet en del i sin tid, men den kjøpte jeg brukt på finn for fem tusen. Har i grunn kjøpt litt på finn, og er fornøyd med dét. Liker å male og pusse litt selv. Det dyreste her er kanskje tapeter og gulv.

Skrevet

Montanahyller til ca. 50.000. Spisestuen min er nok dyrere totalt sett, men siden jeg har samlet designklassikere til den gjennom 10 år så føles det ikke sånn :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppgraderte noen møbler til leiligheten i Oslo i våres.

Montana seksjon til arbeidsrommet for 82.000kr

Hastens seng til 125.000kr

Ligne Roset spisestue for 10 personer til 255.000kr

B&B Sofagruppe til 192.000kr

I høst skal Christians´s og Hennie være prosjektansvarlig for oppgradering av sommerhytten. Blir nok mye lekkert spesialdesign.

Må le litt når jeg leser om vaksiner og mat til sultne barn. Noen er bare så søte og naive :-)

Men kjære vene, om det gir dem mening i livet må de jo selvfølgelig bare fortsette.

Anonym poster: f6397b2e81c4acfb5382741fadf243c0

• Liker 1
Skrevet

Oppgraderte noen møbler til leiligheten i Oslo i våres.

Montana seksjon til arbeidsrommet for 82.000kr

Hastens seng til 125.000kr

Ligne Roset spisestue for 10 personer til 255.000kr

B&B Sofagruppe til 192.000kr

I høst skal Christians´s og Hennie være prosjektansvarlig for oppgradering av sommerhytten. Blir nok mye lekkert spesialdesign.

Må le litt når jeg leser om vaksiner og mat til sultne barn. Noen er bare så søte og naive :-)

Men kjære vene, om det gir dem mening i livet må de jo selvfølgelig bare fortsette.

Pene sko??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pene sko??

Å ja, er svak for Manolo og Louboutin :-)

Skrevet

Hm, må være min 30000 kr seng. Veldig god og verd hver krone (for eksen, jeg tok senga da jeg ble pælma ut, hehe)

Skrevet

Seng, husker ikke eksakt beløp, men kostet vel det som tempur sengene koster.

Ellers har vi ej god del gjenbruk, noen bra kupp og diverse. Så ikke helt drømmedesign akkurat nå. Er gla i bra design, så om vi har råd er nok interiør høyt i prioriteringslisten :)

Skrevet (endret)

Sofaen min er nok det dyreste..6000. På andreplass kommer rammemadrass som kostet rundt 1500-2000. Også har jeg en hjørnepult fra IKEA som faktisk kostet rundt 1500. Alle de andre møblene mine er billige fra IKEA, loppemarked eller arvet (og jeg liker dem kjempegodt:))

Når jeg får bedre økonomi og kanskje større leilighet vil jeg ha en større sofa, kan gjerne betale litt mer for det. Samme med seng.

Endret av SoftKitty
Skrevet

Senga.

Er ikke sikker på hva den kostet, for gubben kjøpte den før jeg flyttet inn :gjeiper:

Vet det var i 40-50.000-klassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...