Gå til innhold

Hva er ditt dyreste møbel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange av oss er interessert i interiør, design og oppussing. Jeg er selv ikke spesielt opptatt av design, men liker fine vanlige møbler.

Jeg lurer på hva som er ditt dyreste møbel...?

Mitt dyreste er et skap jeg kjøpte i 1999 for 15000. (foruten sofaen da)<br /><br /> Anonym poster: 4137f0d7c59b58f51ffb706dd55b1981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det må være sofaen- 23000 kroner, om jeg husker riktig. Måtte ha et spesielt trekk (comfort?) pga barna, og stua har også litt sære mål, så det var ikke så mye å velge mellom. Ellers har vi ikke så mange dyre møbler. La litt penger i salongbord og seng, men kjøkkenbord og bokhyller er ekte IKEA :ler:

Piano og kjøkkenmaskiner og slikt teller vel ikke med?

Skrevet

Sofaen kosta vel 6000,-.

Det møbelet som er nest dyrest som jeg egentlig er mest fornøyd med, er kommoden i empire-stil fra rundt 1850. Den betalte jeg 4000,- for på en antikkmesse.

Skrevet

Har et hjørneskap fra midten av 1600-tallet som jeg ikke aner verdi på, men jeg antar at den er ganske så høy.

Utover dette så er vel senga det dyreste møblet jeg og samboeren har. Den kosta rundt 30.000.

Skrevet

Senga, den kostet 65.000

Skrevet

Senga mi.

Den kostet meg 9000,-

Resten av møblene er som regel gjenbruksmøbler så har betalt lite eller ingenting for dem

Skrevet

Mitt definitivt dyreste møbel er en Balans Gravity (hvilestol) som jeg kjøpte for masse år siden. Kan faktisk ikke huske hva jeg betalte da, for det er så lenge siden. Lurer på om det var ca. 12 000.

Gjest gjest17
Skrevet

Det må være en Montanaseksjon som jeg har i entreen, kom vel på rundt 40,000,-

Skrevet

Senga til 30.000

Skrevet

Seng til 24000, kjøpt for 6 år siden. Den samme senga selges i butikkene nå for 29000 i kjedebutikkene, og jeg kan ikke se at det har skjedd noen endringer med sengen... Jaja, godt kjøp i sin tid og verdt hver eneste krone i våre øyne.

Skrevet

Senga, den kostet 65.000

Wæ.... den senga må være vond å ligge i.......

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Seng til 25.000

På nr2. er det en stol til 10-14.000

Gjest snoopy_93
Skrevet

Er vel ikke et møbel akkurat men.. Har en tv til 4000 kr.

Det er det eneste jeg eier i hybelen, sett bort ifra kjøkkenredskap, sengetøy osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det dyreste møbelet vi har her i huset er "dagsenga" til babyen, som egentlig bare er barnevogna som står i stua når vi ikke triller rundt ute med den. Omtrent åtte tusen.

Anonym poster: 9e6ada6544968360065ff345e60d990e

Gjest Cevita
Skrevet

Jeg har blitt veldig nysgjerrig på hva den omtale hengestolen kostet?

Forøvrig har jeg lite dyre møbler. Det dyreste når det var nytt må være spisestue med stoler, sjenk og vitrineskap, men jeg fikk de pent brukt og helt gratis da et familiemedlem skulle ha ny spisestue. Vet ikke helt eksakt pris, men vil tro de kom opp mot en 40 000 - 50 000 tilsammen. Veldig greit å få sånt og slippe å kjøpe nytt når man akkurat har kjøpt hus. Det er nok av annet å kjøpe inn...

Skrevet

Det dyreste vi har hittil er senga vår, den kostet vel rundt 10 000. Men vi er på leting etter en ny sofa nå, en stoooor og god en. Det blir nok ikke billig...

AnonymBruker
Skrevet

91.000 kr for et jævla utemøbel som du henger i et tre. Kvalmt, rett og slett.

Et eller annet sted i livet må noe ha gått galt.

Anonym poster: 0fea69a139c62b8183a102878c25b3c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil mene å påstå at jeg sover like godt i min seng med madrass til 3 000 og overmadrass til 1 800 som dere med senger til 30 000 + + har. Jeg kan ikke forstå at det skal være nødvendig å betale så mye for å sove godt. Jeg er over 40 og har aldri hatt problemer med mine "billigmadrasser"

Mitt dyreste møbel er spisestua til 7 000.

Anonym poster: feb348bfe5af863f2abadbc2a6d0769f

Skrevet

Jeg sliter med vond kropp og ha en seng fra ikea til 9 lapper.

Beste senga jeg har hatt noensinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...