AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg er så redd når jeg barberer meg der nede, altså for å kutte meg.. På toppen/forsiden er det ikke noe problem, men når det kommer til de ytre kjønsleppene + de få hårstråene like innenfor.. Noen om kan være snille og komme med tips/oppskrift? Hilsen desperat jente! <br /><br /> Anonym poster: 50a3e6f4ed03d6f40879ea400f1b25ea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Sitt på huk. Hold venstre hånd over kjønnsleppene, og barber. Sitt gjerne over et stort speil, og bruk tid om du er usikker. Etterhvert vil dette gå av seg selv i dusjen. Bruk gjerne fingrene til å "brette" kj.lepper til motsatt side av den siden du barberer. Barberbladet mot huden og barber fra rumpeområdet og frem. Ha rent barberblad, og helst barber med hårene, spesielt i front. For å unngå nupper og inngrodde hår. Smør etterpå med vibrator-rens. På huden altså. Gjør dette ofte, det hjelper mye på nupper. Det finnes også "rens" på kondomeriet som er beregnet på intimbarbering, men vibrator-rens er 2 i ett.<br /><br /> Anonym poster: 91286988f3d4eab1d5ce7eb41afcee44 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå