Gå til innhold

Er all penetrering god?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja? Så til dere gutter, er all penetrering god? <br /><br /> Anonym poster: f81be89b5dc603e257263f5c5a0f78da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En finger som penetrerer nesen din er sikkert ikke særlig godt. Hva mener du egentlig?

Anonym poster: 28b5f1f0473639341f76ae864eefd9f4

• Liker 9
Skrevet

Nei, anal penetrering er ikke godt.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Nei, anal penetrering er ikke godt.

Menn burde insistere på å og bli penetrert i ræva siden de har G-punktet opp i der.

Skrevet

Analsex er rett og slett galt. På så mange måter.

Fra naturen sin side skal ingen ting i det hele tatt inn i analen... æsj. Hvem tenner på å røre kuken sin rundt i andre sine bæsjekanaler.. For tarmer er jo skikkelig sexy..not :sprettoy:

Jeg skjønner homser. Den er grei, det er liksom ingen andre hull, men ærlig talt; damer har vaginaer som skal brukes til slikt.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Analsex kan være steike herlig med den rette fyren.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har hørt fra noen menn at vaginal penetrering som oftest føles best rent fysisk, men det er diggere psykisk å penetrere analen eller halsen.

Skrevet

Fra naturen sin side skal ingen ting i det hele tatt inn i analen... æsj. Hvem tenner på å røre kuken sin rundt i andre sine bæsjekanaler.. For tarmer er jo skikkelig sexy..not :sprettoy:

Jeg skjønner homser. Den er grei, det er liksom ingen andre hull, men ærlig talt; damer har vaginaer som skal brukes til slikt.

Lyst på litt analsex, eller? ;)

Gjest Vampen
Skrevet

Noen setter pris på variasjon.

• Liker 3
Skrevet

spørs enkelt og greit hva jenta tenner på. Totalt turn-off å gjøre noe man selv ønsker hvis man merker at jenta kun gjør det for å være snill - alternativt ikke liker det selv. Og visa versa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...