Gå til innhold

Madeira i desember-januar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurte litt på hvordan det er å reise til Madeira i slutten av desember og begynnelsen av januar? Var litt inne på tanken om det i fjor men vi valgte en annen plass. Lurte på om noen har vært her inne på den tiden? Vet at Madeira er en av verdens topp 10 plasser det er anbefalt å tilbringe Nyttåret. Leste at det er en plass som er perfekt for avslappning og mye vakkert å se. Bare litt nysekjerrig.. Del gjerne dine erfaringer dere som har vært der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte litt på hvordan det er å reise til Madeira i slutten av desember og begynnelsen av januar? Var litt inne på tanken om det i fjor men vi valgte en annen plass. Lurte på om noen har vært her inne på den tiden? Vet at Madeira er en av verdens topp 10 plasser det er anbefalt å tilbringe Nyttåret. Leste at det er en plass som er perfekt for avslappning og mye vakkert å se. Bare litt nysekjerrig.. Del gjerne dine erfaringer dere som har vært der.

Jeg var der i desember -96. Dog var jeg bare 17 den gang og alt som egentlig betydde noe var jo festing.

Jeg synes julebelysningen deres var fantastisk og har alltid ønsket meg tilbake dit. Var der i 3 uker, men det var altfor lite tid. Nå var det do ikke fritid jeg var der i forbindelse med, så hadde bare noen timer på ettermiddag/kveld å farte rundt.

• Liker 1
Skrevet

Hvor varmt var det sånn ca på den tiden av året?

Skrevet

Rundt 20 -25 c.

• Liker 1
Skrevet

Rundt 20 -25 c.

Så bra,da er det ikke så altfor ille. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...