Gjest henriette Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Hei! i går begynte det med at jeg måtte tisse hele tiden og det svei/gjorde vondt på slutten. Jeg tok en paracet og det gikk nesten helt over. så tenkte egentlig ikke noe mer på det. men i dag våknet jeg også kl 8:00 også var det det samme igjen. tok en paracet til og sov litt, så var det igjen mye bedre. men nå har jeg begynt å få vondt nederst i magen og litt på venstre side.. noen som vet hva dette kan være? jeg hadde blærekatar for en stund siden og fikk antibiotika for det. Men kan dette være starten på nyrebekkbetennelse eller tenker jeg bare på det værste da ? Hilsen jente 17.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #2 Skrevet 13. juli 2012 urinveisinfeksjon Anonym poster: 59b184fca750663287ffe108fced16c9
LongKissGodnight Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Bestill deg time hos fastlegen din snarest mulig.
Zakuro Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Forhåpentligvis bare en urinveis infeksjon, men om du har smerter i magen også er det kanskje best å ta en tur til legen for å være på den sikre siden:)
Aldrisur Skrevet 13. juli 2012 #5 Skrevet 13. juli 2012 Jeg tror også at du har urinveisinfeksjon, fordi det minner om de smertene jeg følte når jeg hadde UVI. For å lindre smertene akkurat nå, er det lurt å drikke masse. F.eks. sitronvann, tranebærsaft, eller rett og slett bare masse vann. Det hjelper å ha noe "å tisse ut", istedet for å pine ut noen dråper på den smertefulle måten. Og så går du til legen så fort du får anledning.
Gjest H Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 takk for svar! blir nok en tur til legen på mandag tenker jeg.
Gjest Pheel Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Det du kan gjøre i mellomtiden til du er kommet til legen (er nok UVI) er å drikke MASSE vann, og gjerne ta c-vitaminer om du har det tilgjengelig. Det renser systemet litt. Samt dusj deg så varmt du orker nedentil.
Gjest _La Femme Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 takk for svar! blir nok en tur til legen på mandag tenker jeg. Bra! I mellomtiden kan du prøve å drikke mye appelsinjuice. Hvis det er urinveisinfeksjon, vil juicen sannsynligvis hjelpe litt.
skruf Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Det er nok en urinveisinfeksjon! Ta med en urinprøve når du skal til legen. Dog, er du seksuell aktiv så kan det og være klamydia. Redigerer meg... Det du kan gjøre frem til mandag er å spise tranebærkapsler og tranebærjuice, 1000mg c-vit om dagen, og masse vann. Har du UVi, så forsurer dette miljøet i urinveiene, noe bakteriene ikke liker. Viktig å drikke masse, så du skyller raskt igjennom. Endret 15. juli 2012 av maya76
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #10 Skrevet 15. juli 2012 Høres ut som at du har utviklet en kraftig blærekatarr. Da kan man få vondt nederst i magen. Gå til legen og få antibiotika. Anonym poster: 0f04cccb1ab6c1316292c13e1ffe7ea5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå