Gå til innhold

Fascinerende køsniking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn tror folk alltid at jeg ikke står i køen, selv om jeg står med handlekurv i en hånd og lommebok i den andre, ved kassa. Nesten daglig får jeg spørsmål om jeg står i kø, men iblant, som i dag, spør ikke folk heller. To damer kom opp bak meg i køen, og kikket litt undrende på meg. Så gikk den ene i en stor sirkel rundt meg og satte veska si på disken, før hun vinket på den andre og sa "kom med kortet ditt nå da". Den andre damen smilte pent til meg, dyttet varene sine forbi mine på disken, og stakk kortet i maskinen. Mannen bak disken smilte til oss alle tre, trodde antagelig vi var sammen. Så gikk de to andre, og jeg ble stående igjen der med mine ting, og ekspeditøren forsvant bak på lageret. Der sto jeg igjen som et levende spørsmålstegn. Hvorfor skjer slikt meg? Det er nemlig ikke første gang jeg opplever noe lignende. Nå spør jeg her, siden sjansen faktisk er ganske stor for at noen av dere en eller annen gang har sneket forbi meg i køen. :surprised:

Ved hvilke tilfeller ser man noen foran seg i køen med varer, og tenker at hun er nok ikke egentlig i kø? Varene mine var som sagt allerede på disken, og jeg sto klar til å betale.

Anonym poster: 0726d13474a1dc663cf7d4465536d4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittet du på andre ting, eller sto litt unna kassa?

Jeg vet ikke, jeg. De damene hørtes utrolig frekke ut!

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du må minke intimsonen din i køsituasjoner.

Anonym poster: 06a97f5e603c4573cefc15c24114697c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tittet du på andre ting, eller sto litt unna kassa?

Jeg vet ikke, jeg. De damene hørtes utrolig frekke ut!

Som sagt, jeg sto klar ved kassa og nølte ikke. Når de først snek så burde jeg jo sagt fra, men blir alltid litt perpleks når sånt skjer. Som tittelen sier, litt fascinerende hvor åpenlyst og smilende frekke folk kan være. Eneste som manglet var at de hadde tatt varene sine på mitt kort også ;)

Noen flere som har gode køsnikerhistorier? Man hører oftest om folk som blir forbigått i køen, men sjelden noe fra snikerne. Noen snikere som vil stå frem her? Da tenker jeg ikke på folk som faktisk spør om de kan få gå foran (selv om de ofte blir sure om de ikke får), ei heller om folk som løper så fillene fyker når en ny kasse åpner. Nei, snakker om de som faktisk bestemmer seg for at de skal gå rett forbi folkene foran. De finnes sikkert også her inne, så det hadde vært spennende å høre hvordan de begrunner det. Er sur på meg selv for at jeg ikke spurte i dag da jeg hadde sjansen...

Anonym poster: 0726d13474a1dc663cf7d4465536d4f3

Skrevet

Er utrolig hvor mangen som sniker, er folk bare helt blåst? eller gir de blaffen??

Skal ikke påstå at jeg aldrig har sneket, for det har jeg sikkert, kan være ganske sløv selv av og til.

Men det jeg ser etter når jeg går mot kassen er, hvordan de står, dersom de står i en klar kø i kassen i passe avstand til den forran seg, så stiller jeg meg bak, men dersom personen står på siden og ser på blader/vitaminer eller hva som er på siden før kassa, så går jeg mot kassen og dersom personen da ikke har gått til båndet, så passerer jeg og legge mine varer oppå.

Jeg synes ofte å oppleve at eldre damer er ekstreme når det gjelder sniking, noen er ganske direkte (kutter seg inn i køen og stiller seg forran de som står der, selv om de får beskjed) andre er mer snikeete (går inn i køen og leser på blad magasinet, og når personen forran har lagt sitt oppå, så hiver disse damene sitt oppå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...