Gå til innhold

Sko oppbevaring i liten gang


Ixnay

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til sko oppbevaring i en liten gang. Vi har en liten kvadratisk gang med dører på alle fire vegger, dermed er det ikke mye plass igjen til sko oppbevaring. Det hoper seg fort opp med sko utover gulvet.

Noen som har noen gode ideer? Vi har ingenting i gangen i dag annet enn en knagg på veggen.

Vi har noe veggplass melom dørene. En plass med ca 40 cm bredde og en liten plass med ca 50 cm bredde.

Finner kun sko skap som er for brede..

Hjelp, er så lei av sko som flyter overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville presset inn en slik der det er 50 cm bredde. Det står den er 49 cm bred, men det er ikke sikkert du synes den er pen. :sjenert:

Ellers finnes det tilsvarende i tøy som man kan henge helt oppe på veggen, med lommer for ulike sko. Der kan man vel lage en fiffig løsning selv også.

Eller man ta en stige og lage plater slik at man kan sette skoene der, dårlig forklart. Fant et bilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt skoskapet fra Ikea, men det er for høyt (pga. sikringsskap på ene veggen, og knagg på andre). Skikkelig utfordrende gang vi har :fnise:

Men alternativ to var veldig bra, da er det nok mulig å få sikringsskapet mellom sidene på stigen.

Tusen takk for veldig godt tips, noe sånt skal jeg prøve å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Jeg var på Skeidar i dag, og der hadde de skoskap i alle mulige størrelser. Du kan jo se der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært rundt på alle de store kjedene og tittet, men har ikke funnet noe tidligere. Vi skal ta en runde i dag, skal ta en ny titt. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse fra IKEA ser kanskje litt kjipe ut, men veldig kjekt at du kan stable dem som du vil... De er 51cm brede så du får i så fall sjekke om det blir plass.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem. Har dem fra forrige leilighet, men de passer ikke her, så nå står de på et annet rom til nytte der :)

Likte veldig godt det stigetipset jeg.

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...