Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal for første gang prøve meg på å lage bakt potet med fyll. Jeg har kjøpt disse bakt potetene fra rema, som er pakket inn i folie. Er det noen som vet hvordan jeg tilbereder ? Hvor mange grader i ovnen, hvor lenge eventuelt= eller har tips til tilberedning?

Takker på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Vi pleier å kjøre dem på 200 grader til de er myke inni. Avhengig av størrelse tar det alt fra en til to timer.

Elsker å ha smør, rømme, skinke, mais og ost oppi. Og så masse grillkrydder, for eksempel.

Gjest gjest17
Skrevet

Cheddarost, bacon, kryddersmør er også godt. Kanskje litt friske urter?

Skrevet

Takker for tips.. Men siden de ble kjøpt med aluminiumsfolie på, trenger jeg vel ikke å vaske de? regner med at de er vasket før de ble pakket oppi?

Gjest gjest17
Skrevet

Takker for tips.. Men siden de ble kjøpt med aluminiumsfolie på, trenger jeg vel ikke å vaske de? regner med at de er vasket før de ble pakket oppi?

Bare til putte dem rett i ovnen :hoppendeglad:

Skrevet

Bare til putte dem rett i ovnen :hoppendeglad:

Takk for hjelpen!! er litt nervøs.. aldri laget dette før, og jeg vil ikke ødelegge den gode maten heller :biggrin:

Gjest Cevita
Skrevet

Jeg pleier å prikke de litt med en gaffel først.

Bare husk å beregne nok tid slik at de blir helt bakt. Bakte poteter er fantastisk godt! Halvbakte poteter er skikkelig dritt!

Skrevet

Elsker bakt potet! Det første jeg gjør etter at de er stekt er å knuse innholdet til "potetmos" med masse kryddersmør, litt hvitløk og pepper. Så fylles de med bacon eller skinke, sopp, mais, Holidaydip og ost. Det som er så fint med denne retten er at man kan bruke alt fra biff til kylling, og variere med masse tilbehør:) Love it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...