Gå til innhold

Lommepenger i London ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal 7 dager til London på shoppingferie. Hvor mey penegr er det lurt å ha med til mat,drikke og shopping ? Går det greit å bruke bankkort der nede? Hilsen nervøs førstegangsreisende

Anonym poster: 83b0d313192c8668c3ad16ca9186de66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bankkort går helt fint å bruke ja, slik som Visa. Det er også det billigste når det gjelder vekslingskurs. Sjekk om du må betale noen avgifter til banken din når du bruker kortet i utlandet eller tar ut fra automat.

Anonym poster: 4e556c62d13759cc8a2dc5b22a722117

Skrevet

Bruker som regel kun bankkort, f.eks Skandiabanken som er relativt rimelige i utlandet. Har minst 10 000 kr med meg når jeg skal på shoppingferie i London. Pengene går fort og jeg gidder ikke å snu hver eneste krone når jeg skal kose meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest GetOverIt
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor mye du har tenkt å shoppe for. Jeg ville tatt med meg minst 15 000,- Det skal jo dekke mat og drikke også :)

Skrevet

Jeg har brukt mellom 5 og 7 tusen når jeg har vært 5-6 dager i London, så det kommer jo veldig an på hva du ska kjøpe, hvor dyrt du vil spise osv.

Husk å velge pund når du skal betale med kort, ikke betal i norske kroner.

GOD TUR! London er fantastisk :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville faktisk ha satt av 20.000 minst. Det er tross alt snakk om syv dager med shopping og kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...