Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2012 #1 Skrevet 13. juli 2012 Jobber som hvilende nattevakt, og skal visstnok på bedrifthelseskjekk snart. Hva går den ut på?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Ingen som har vært gjennom dette? Eventuelt det er ingen mal for det? Er snakk om en omsorgsbolig, og det eneste hintet jeg har fått fra noen er at "det snakkes litt om søvn, kosthold og sånt". Når timen er estimert til 45 minutter lurer jeg litt på hvilket 3grads avhør dette er snakk om
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Hakke peiling men kanskje du får litt hint her http://www.arbeidsti...html?tid=78175/ Anonym poster: 67ddae4e8ad80b2ce73f8b696b475fc7
Sulosi Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 De tar en generell sjekk av helsen din. Blodprøve fra fingeren, sjekker blodtrykket og pusten, iallefall gjorde de det her hos oss. I tillegg snakket de om arbeidsmiljø, hvordan du trives i jobbe, om det finnes utstyr tilgjengelig som du kan bruke (heiser til brukerne etc, ergonomiske kontorstoler etc)
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Høres ikke så ille ut da Bare litt latterlig at jeg får tilbudet nå, etter å ha jobbet 5 år på en av kommunens tyngste arbeidsplasser, og over til et sted hvor jeg stort sett surfer meg gjennom jobben. Får bare håpe de ikke spør så mye om arbeidsmiljøet, for det kan jeg egentlig ikke svare på. Får ny ledelse i nær fremtid, så det blir bare rot å uttale meg om annet enn "folka på gølvet", og de har jeg knapt noe med å gjøre.
Sulosi Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Årsaken til at de spør om arbeidsmiljøet er bla for å finne stressfaktorer som kan påvirke deg eller andre. Feks arbeidsmengde, belastninger, mobbing osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Årsaken til at de spør om arbeidsmiljøet er bla for å finne stressfaktorer som kan påvirke deg eller andre. Feks arbeidsmengde, belastninger, mobbing osv. Logisk, men når den største belastningen har vært uklar ledelse, og vedkommende nå skal overføres, så aner jeg ikke helt hva jeg skal si. Kan nesten lure på om det er bevisst at jeg ikke har endt opp hos bedriftslegen når jeg faktisk hadde tungt arbeid, og mye å "klage" over, og får innkalling nå når ting er ok Får vel bare møte opp og om det kommer noe nyttig ut av det får jeg bare ta det som en uventet bonus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå