Brimi Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #21 Skrevet 14. juli 2012 Haha, storepus sin mjauing kan være fælt xD Men våres bare løper etter hverandre på morgenen. Opp i senga og overalt! Storepus mjauer når hun vil ut, men når hun ikke får det som hun vil så går hun og kvesser klørne sine på det dyrebare akvariet til sambo xD
Minya Skrevet 14. juli 2012 #22 Skrevet 14. juli 2012 Haha, nå fikk jeg latterkrampe xD Knirker faktisk! Det er helt sant! Jeg skulle ønske jeg fikk henne til å mjaue på kommando, så skulle du fått hørt det. Hun har en sånn merkelig m-æ-Æ-o eller m-æ-Æ-i greie hun gjør. Noen ganger åpner hun kjeften og så kommer det ingenting ut før helt på slutten av mjauet, så det blir ****oo eller ****ii.
Brimi Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #23 Skrevet 14. juli 2012 Haha! Så morsomt! Lillepus mjauet bittelitt igår faktisk :-D
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #24 Skrevet 14. juli 2012 Ååh, knirkekatter har jeg også hatt. Hadde også en katt som hørtes ut som den kvekket Lek mellom kattemor og barn kan virke veldig voldsomt på oss, men det er stort sett bare lek. Det er for å lære opp kattungene og man burde bare la de holde på. Mjauing er også veldig individuelt. Hva slags type katt er det? Noen raser er kjent for å mjaue veldig mye, spesielt raser som holdes mye innendørs. Mens vanlige utekatter kan mjaue litt mindre. Da spesielt for eksempel gårdskatter som lever mye ute og jakter på maten sin selv. Det er som sagt uansett individuelt, men man kan se litt forskjeller ifra katterase til katterase. Anonym poster: 212ad97ca587fe997a1a8ccd825ca644
Brimi Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #25 Skrevet 17. juli 2012 Ååh, knirkekatter har jeg også hatt. Hadde også en katt som hørtes ut som den kvekket Lek mellom kattemor og barn kan virke veldig voldsomt på oss, men det er stort sett bare lek. Det er for å lære opp kattungene og man burde bare la de holde på. Mjauing er også veldig individuelt. Hva slags type katt er det? Noen raser er kjent for å mjaue veldig mye, spesielt raser som holdes mye innendørs. Mens vanlige utekatter kan mjaue litt mindre. Da spesielt for eksempel gårdskatter som lever mye ute og jakter på maten sin selv. Det er som sagt uansett individuelt, men man kan se litt forskjeller ifra katterase til katterase. Anonym poster: 212ad97ca587fe997a1a8ccd825ca644 Dette er ikke kattemoren til kattungen vi har. De er to forskjellige raser. Men det virker som om de har roet seg bittelitt. Jeg vet dessverre ikke rasen. Utifra utseende ligner hun på en blanding mellom bengal og maine good. Men to av kullbrødrene er ensfarget. Det samme med moren om jeg husker rett. Hehe, jeg vet ikke alderen på kattungen engang xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå