Jens Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Har nå fått vite datoen til utdrikkningslaget til min kjære. Har også fått høre programmet og "godkjent"det. Hvor setter du foten ned i forbindelse med utdrikkningslaget til din kjære??(strippere, fallskjermhopping, etc...). Jeg hadde nok tolerert stripper/e men ALDRI i verden strikkhopping eller andre farlige sysler..... Så, hvor setter du grensen?
nybrud Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Sorry, men jeg kunne aldri tenke meg å være med på å "godkjenne" programmet for utdrikkingslaget! Jeg synes i utgangspunktet strippere er usmakelig, men hvis det var det forloveren hadde booket og det han trodde ville slå an, så greit for meg. Jeg stoler på min kjære og på han jeg regner med blir forloveren, så de skal få frie hender av meg. Men sambo vet godt hva det vil si å gå over streken, og samme "regler" gjelder jo denne dagen som alle andre, selvsagt. Strikk/fallskjermhopp synes jeg bare høres spennende ut (forutsatt at det er et seriøst opplegg), selv om jeg nok ikke hadde turt selv.
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Hadde ikke nektet noen ting, er livredd for at sambo skal hoppe i fallskjerm, men vet han ønsker å gjøre det uansett så.
Loolaa Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Jeg bare spurte broren hans om å passe på så han ikke ble "må-pumpes-full". Ikke det at han noen gang har vært det, men det kan gå hardt for seg i utdrikningslag.
Jens Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2004 Jeg mente såklart ikke bokstavelig godkjenne, men har jo pratet med hans forlover, og sagt att jeg ikke vil de skal skjenke han med masse sprit og shots, da han ikke tåler det, og ikke vil att han skal hoppe fallskjerm, strikk som kan være farlig. Det hadde jeg ikke tillatt.
Holly Hobbie Skrevet 12. februar 2004 #6 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har ikke tenkt så mye på det, for jeg vet at de fleste av min kjæres venner ikke ville finne på noe altfor dumt. Men min kjære er heldigvis like mye imot tåpelige utdrikningslag med strippere som jeg, derfor stoler jeg på at han selv har sagt fra hva han ikke vil ha.
nessi Skrevet 12. februar 2004 #7 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har nok ikke noe jeg skulle ha sagt ang. min kjæres utdrikkningslag. Gutta har lovet meg at jeg skal få han hjem i livet, men mer kunne de ikke garantere. Kameratene har en fantasisk fantasi og jeg er nesten mer nervøs for hans utdrikkningslag enn mitt eget, men jeg kjenner gutta godt nok til å vite at de ikke utsetter han for noe fare. Hvordan ryktene går i bygda etterpå, er jeg mere bekymra for.
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #8 Skrevet 12. februar 2004 Jeg mente såklart ikke bokstavelig godkjenne' date=' men har jo pratet med hans forlover, og sagt att jeg ikke vil de skal skjenke han med masse sprit og shots, da han ikke tåler det, og ikke vil att han skal hoppe fallskjerm, strikk som kan være farlig. Det hadde jeg ikke tillatt.[/quote'] Da vil du vel kanskje heller ikke at de skal ta han med ut og kjøre bil, siden det statistisk sett er mye farligere enn strikkhopp og fallskjerm? Det eneste jeg ønsket fra min kjæres forlover var at de skulle følge han hjem på slutten av dagen/natta/morgenen. Ellers vet jeg at han er en fornuftig gutt som kan ta vare på seg selv, og at hans kompiser bryr seg om han og ikke ville utsette han for noe som kunne skade han. Noe mere enn det synes jeg faktisk ikke man skal eller bør kreve.
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #9 Skrevet 12. februar 2004 Skulle til å skrive det samme som Ragnhild. Forøvrig er jeg en mye "villere" person enn sambo, så det er isåfall helelr han som bør være bekymret.
April Skrevet 12. februar 2004 #10 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har prøvd å komme med noen forslag til sambos forlover, ting jeg vet sambo ville satt pris på og likt! Jeg vet at han hadde følt seg forferdelig utilpass med en stripper på fanget!! Men jeg tror ikke jeg kommer noen vei..En ting jeg hvertfall kommer til å kreve og der er at han kommer hjem den kvelden! De kommer helt sikkert til å finne på masse dritt! Men både sambo og hans forlover drikker veldig sjelden! Så skjenker de sambo for full, blir han bare dårlig! Og forloveren pleier å sovne, så det kan jo blir veldig festlig!! He, he..Men hadde jeg fått lov ville jeg også gjort som Jens, "godkjent" opplegget!
Gjest MrsL Skrevet 12. februar 2004 #11 Skrevet 12. februar 2004 Her i gården blir det ikke utdrikningslag for sambo. Og skulle det plutselig bli det så stoler jeg fullt og helt på at han vet hva han gjør og hva han ikke bør gjøre.
Jens Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2004 Ragnhild og Poirot, jeg mistet min kusine på 30 for 4 år siden, og min fetter på 22 ifjor i lignende sporter som jeg nevner, så da må jeg vell få lov til å ytre ett ønske om att min elskede ikke må gjøre akkuratt dette!!!!Du kan da ikke sammenligne det å kjøre bil med det å kaste seg ut ifra ett fly i ett tau!!!Kjøre bil må man, men å hoppe ut ifra ett fly, trenger man da virkelig ikke!Jeg er helt IMOT å utfordre skjebnen på den måten, særlig etter det jeg har opplevd i min næreste familie.
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #13 Skrevet 12. februar 2004 Ragnhild og Poirot, jeg mistet min kusine på 30 for 4 år siden, og min fetter på 22 ifjor i lignende sporter som jeg nevner, så da må jeg vell få lov til å ytre ett ønske om att min elskede ikke må gjøre akkuratt dette!!!!Du kan da ikke sammenligne det å kjøre bil med det å kaste seg ut ifra ett fly i ett tau!!!Kjøre bil må man, men å hoppe ut ifra ett fly, trenger man da virkelig ikke!Jeg er helt IMOT å utfordre skjebnen på den måten, særlig etter det jeg har opplevd i min næreste familie. Dette er din skrekk, og du må selvfølgelig få lov til å la være å hoppe i fallskjerm dersom du ikke ønsker det. Min kjære sa klart i fra til sin forlover om at han ikke ønsket å hoppe i fallskjerm eller liknende fordi han har høydeskrekk. Hadde det vært min skrekk så hadde jeg da ikke hatt noe som helst med å nekte min kjære å gjøre det om han hadde lysst. Han er et voksent menneske, og må selv få lov til å bestemme hva han vil gjøre. Det finnes ingen større logisk grunn til å nekte folk å hoppe i fallskjerm fordi det er farlig, enn å nekte folk å kjøre tur med bilen sin. Ingen av delene er nødvendige, begge dele gjøre som en fritidsaktivitet og fordi man ønsker det. Det ene er farligere enn det andre, men jeg synes ikke det heller er god nok grunn til å nekte folk å kjøre bil.
Harvey Skrevet 12. februar 2004 #14 Skrevet 12. februar 2004 IKKE TILLATT å "la" kjæresten hoppe i strikk el.? :o Det har da ikke du noe med!!
nessi Skrevet 12. februar 2004 #15 Skrevet 12. februar 2004 Jeg trodde de fleste valgte en forlover som kjente enn godt, slik at forloveren vet hvilken grense man har for hva man like/tolererer og ikke liker/tolererer. Dette er iallefall tilfelle får begge oss. Ingen av oss behøver å gi noen instrukser om hva vi ønsker og ikke.
Smilet Skrevet 12. februar 2004 #16 Skrevet 12. februar 2004 Jeg var redd for hva min manns kompiser skulle finne på, men satte ikke noen forbud. Uken før utdrikkningslaget hans fikk jeg vite at forlover hadde leid inn stripper. Jeg syntes egentlig at de kunne ha brukt pengene litt mer fornuftig, ( det kostet ca 3500 kr og de hadde bare planlagt gocart på morgene og ikke noe annet) men sa ingen ting. Min mann kom hjem sanseløs full, så full at jeg var redd. Jeg satte han i dusjen mens jeg klipte vekk gipsen som han hadde rundt hånden. (de hadde gipset fast glasset til armen hans) Etter å ha fått en kald dusj, viste han hvem jeg var... Stripperen hadde kledd seg helt naken og kledd av mannen min alt utenom bokseren. Hun hadde sittet og knidd .... rundt på hele kroppen hans. Jeg syntes vel ikke dette var helt det store....
Fakse Skrevet 12. februar 2004 #17 Skrevet 12. februar 2004 Jeg syntes vel ikke dette var helt det store.... Hva syntes mannen din da?
Diva Skrevet 12. februar 2004 #18 Skrevet 12. februar 2004 Jeg var redd for hva min manns kompiser skulle finne på, men satte ikke noen forbud. Uken før utdrikkningslaget hans fikk jeg vite at forlover hadde leid inn stripper. Jeg syntes egentlig at de kunne ha brukt pengene litt mer fornuftig, ( det kostet ca 3500 kr og de hadde bare planlagt gocart på morgene og ikke noe annet) men sa ingen ting. Min mann kom hjem sanseløs full, så full at jeg var redd. Jeg satte han i dusjen mens jeg klipte vekk gipsen som han hadde rundt hånden. (de hadde gipset fast glasset til armen hans) Etter å ha fått en kald dusj, viste han hvem jeg var... Stripperen hadde kledd seg helt naken og kledd av mannen min alt utenom bokseren. Hun hadde sittet og knidd .... rundt på hele kroppen hans. Jeg syntes vel ikke dette var helt det store.... Fy fader! Slike "venner" håper jeg min samboer slipper om vi en gang gifter oss. Det er lavmål og harry. Hvorfor er denne tacky strippingen så obligatorisk på utdrikningslag ? Min samboer har også hørt om utdrikningslag via kjente der strippersken faktisk har dytta... jah, du vet... oppi trynet på offeret. Jeg hadde blitt kraftig forbanna! HVA er vitsen ? Slike "intime" leker kan man ta mens man er singel. Å se en person strippe og ikkenomer, er jo en ting ( :o ) men historier som nevnt gjør meg dårlig.
Jens Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #19 Skrevet 12. februar 2004 Harvey, det er ikke alle som er så kalle som du viser deg nå...... :o Jeg sa aldri tillate, jeg sa"få lov til å ytre ett ønske "!min kjære respekterer såklart att jeg ikke ønsker han skal gjøre dette da, han ser hvordan dødsfallene i familien gikk inn på meg. Jeg har da virkelig noe jeg skulle sagt jeg også!!Jeg skal jo gifte meg med ham!Nå provoserer du meg skikkelig.
momo Skrevet 12. februar 2004 #20 Skrevet 12. februar 2004 Hva synes dere om å bli kasta egg på mitt på vinteren av masse mennesker. Dette er den ene tingen jeg vet min kjære antageligvis blir utsatt for, jeg synes ikke det hørtes koselig ut. Selv hadde jeg aldri latt noen gjøre sånn med meg. Skal prøve og få de til å endre planen litt på det, men det er vel lite jeg skulle ha sagt. :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå