laperla Skrevet 14. juli 2012 #21 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Jeg bruker følgende produkter til hverdags: - mineralpudder fra GloMinerals i fargen Natural fair, eller Anti-Aging fundation fra La Prairie fargen 200 - fikseringspudder far GloMinerals - blush fra Chanel i fargen Rose petale - Dior Iconic mascara i svart - Benefit´s Eye Bright på våtkanten for å gi et våkent blikk - Superbalm fra Clinique i fargen Grapefruit - Brow tech brynpudder i Ash blonde fra Smashbox Endret 14. juli 2012 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 14. juli 2012 #22 Del Skrevet 14. juli 2012 Kun mascara til hverdags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. juli 2012 #23 Del Skrevet 14. juli 2012 Bruker som regel dette: - Foundation / Bb-cream + Pudder - Blush, contour, highlighter - Concealer / highlighter-penn under øynene - Primer + forskjellige øyenskygger - Mascara + eyeliner - Øyenbrynsblyant - Nude leppestift eller lip balm - Settingspray Edit: Glemte noe. Hvilken settingspray bruker du? Finner ikke en jeg er 100% fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2012 #24 Del Skrevet 14. juli 2012 Bruker lite sminke til hverdags, blir som oftest bare mascara og litt solpudder. Bruker aldri foundation. Er heldig og har veldig jevn hud og så og si aldri urenheter. Men må ha en god krem på etter at jeg har vasket ansiktet om morgenen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icec Skrevet 14. juli 2012 #25 Del Skrevet 14. juli 2012 Hvilken settingspray bruker du? Finner ikke en jeg er 100% fornøyd med Jeg bruker Urban Decay All Nighter settingspray, funker ganske bra den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juli 2012 #26 Del Skrevet 14. juli 2012 Nå som jeg har blitt litt sommerbrun passer ikke foundation fargen lenger, så nå bruker jeg bare mascara og øyenskygge, kanskje litt solpudder like under kinnbeina og blush i kinnene. Brynene er mørke nok, men jeg tar alltid en ren mascarakost fra en gammel mascara jeg kverket, sprayer litt hårspray på den, og drar den over brynene for å forme de mer. Jeg bruker som regel aldri leppestift, og har alltid øynene som fokus når jeg sminker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. juli 2012 #27 Del Skrevet 14. juli 2012 Er ikke alltid jeg sminker meg, men som regel bruker jeg; - foundation - finishing dust - solpudder/blush - brynskygge - e/s primer - fire skygger i bruntoner/highlighter - eyeliner - maskara Gjort på 6-7 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. juli 2012 #28 Del Skrevet 14. juli 2012 Bruker kun mascara. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rox Skrevet 14. juli 2012 #29 Del Skrevet 14. juli 2012 Concealer, mineralfoundation, rouge, mascara, brynsblyant. Kan slå til med solpudder og farget eyeliner langs øvre vipperand om jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. juli 2012 #30 Del Skrevet 15. juli 2012 Det kommer veldig an på humør og på klær, av og til bare mascara og litt svak øyenskygge, og av og til blir det: Concealer, pudder, rouge, farge på øyenbrynene, og øyenskygge gjerne i bruntoner, men og ofte grønne, lilla, rosa. Det kommer som sagt helt an på hvor mye eller hvor lite jeg gidder å gjør ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 15. juli 2012 #31 Del Skrevet 15. juli 2012 foundation bronzer mascara eyeliner oppe øyenskygge i bruntoner Jeg bruker nøyaktig det samme ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 15. juli 2012 #32 Del Skrevet 15. juli 2012 Bruker aldri sminke til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juli 2012 #33 Del Skrevet 16. juli 2012 Ansiktskrem (solkrem om sumaren). Kanskje ein augebrynspenn for å markere bryna litt meir. Elles ingenting. Har fin hud og kjenner ikkje trong til noko meir sminke foreløpig. Brukar litt eyeliner og augeskygge til fest. Mascara brukar eg aldri, fordi det tek lang tid å fjerne... Rein latskap altså... Men har lange, mørke vipper, så føler ikkje at eg treng det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 16. juli 2012 #34 Del Skrevet 16. juli 2012 De tingene jeg alltid bruker er foundation, solpudder, mascara og øyenbrynsblyant. Om jeg har god tid og føler for det, slår jeg til med flytende eyeliner i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 16. juli 2012 #35 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg blander ut min foundation (Clarins - skin illution) med en god dagkrem (Vichy) og påfører det så jevnt som mulig. Bruker også pudder (The body shop) om jeg ønsker ekstra god dekkevne, men ikke hele tiden. Fyller inn øyenbrynene mine blyant (HM) og noen ganger litt skygge (E.L.F). Legger en lys øyenskygge som en highlight under brynene (Lancome - day and night duo, den rosa). Bruker en tynn linje med Kohl (Lancome) på vippekanten oppe. Avslutter med to forskjellige maskara (Lancome hypnose drama og MakeStyle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 16. juli 2012 #36 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Foundation, concealer, pudder, high light-pudder, solpudder, rouge, våtliner, mascara, lipliner+leppestift =) Endret 16. juli 2012 av super-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 16. juli 2012 #37 Del Skrevet 16. juli 2012 Bruker veldig sjelden sminke. Men når jeg bruker det er det mascara, foundation, concealer, solpudder, rouge og hele pakka. Enten alt eller ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 16. juli 2012 #38 Del Skrevet 16. juli 2012 Hva jeg bruker hver dag - Foundation - Pudder - Solpudder - Eyeliner - Maskara - Øyenbrynspenn Bruker noen ganger blush og øyenskygge også, kommer helt an på hva jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 17. juli 2012 #39 Del Skrevet 17. juli 2012 - Foundation - Mineral pudder - Øynebryn blyant - Øyneskygge - Noen ganger kajal - Rouge eller solpudder - Mascara - Lebestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 18. juli 2012 #40 Del Skrevet 18. juli 2012 Eyeliner og mascara, det er det eneste jeg har brukt siden jeg begynte å bruke sminke for 8 år siden. Foundation og pudder har ALDRI vært i mitt ansikt, og jeg har ikke nok øyelokk til å se bra ut med øyeskygge (asiater). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå