Engel Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Kan noen hjelpe meg med en liste over ting jeg må huske å ordne de siste dagene før bryllupet? Er redd for å glemme noe. :o Dette kommer jeg på selv: -Ringe lokalet og avtale menyen, blomsterdekorasjonene og når vi kan komme og pynte bordet m.m. -Hente ringene som er pusset og med ny gravering (hvis vi bare husker å levere dem inn... ) -Avtale hvem som skal hente blomstene. -bake bryllupskaken (det glemmer jeg ikke da..) Mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk tipset om å betale frisøren på forskudd, så jeg gjorde det dagen før, så slapp jeg å tenke på betaling på selve dagen. Blomstene betalte vi og, så selve dagen var det bare å hente, la seg pynte og slappe av. Hadde vi hatt mulighet til det, tror jeg vi skulle bedt om å få med forloverne i kirken, så vi kunne tatt en gjennomgang med dem. Bare sånn når står de, når holder forloveren blomstene etc. La ikke merke til det før jeg så det på video, men mens vi var fremme for å si JA, ble tydligvis forloveren til mannen min usikker på om de faktisk SKULLE stå, og satte seg , hvorpå min også satte seg...og sånn skal det jo ikke være. Dette var ikke i tankene mine å si ifra om på forhånd, så det kan jo være noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Her finner du en tråd med gode tips: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=179746 Og her er tipsene jeg har gitt: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...p?p=93594#93594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Ordne/oversikt evnt sanger -Sjekke klærne en gang til -gå i skoene -Frisøren -negler -Hva som skal betales på forhånd -Brudebil -fotografen ja det var det jeg kom på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Fikk et godt tips av en brud... Forhåndsbestill taxi til dere skal hjem, for det hadde ikke de gjort og det var skikkelig nedtur å stå i taxikø midt på natten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 -sjekke klær og smykker til evt brudebarn -dobbeltsjekke oppmøtetidspunkt og tilgjengelighet på serverings-/ryddehjelp og gaveoppakkere -inventorycheck på drikkevarer og evt snacks utover kvelden -diverse småting (gjestebok (?), blokk til å notere gavene på, sugerør, drinkmiksepinner i plast (fra f.eks. www.altombar.no), isbiter (viktig!), svarte søppelsekker (til søppel og gavepapir), kulepenner, lighter/fyrstikker, lys, servietter osv) -sjekk av musikk Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå