Gjest Sol Jenta Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Hei! Skal på en 4 timers flytur snart og tenkte jeg skulle lage noen club sandwich til meg og typen som vi kunne spise ombord. Det jeg da lurer er: hvordan kan jeg få maten til å "holdes" bra ut i ca 4 timer.. mtp at vi må møte på flyplassen 2 timer før avgang. Jeg tenkte først å legge dette i en stor boks med en liten pose isbiter inni, sånn det holder seg kjølig. Men så er det vel ikke lov å ha med flytende væske av noe slag gjennom sikkerhetskontrollen.. Noen som har tips? Ble veldig rotete spørsmål da jeg skriver med mobil
Gjest _La Femme Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Det holder seg helt fint i noen timer, altså. Jeg bruker å f.eks. å ha med meg salat til lunsjen, og den holder seg helt fint i matboksen fra kl 8 om morgenen til lunsjtid rundt 12. Pakk det godt inn slik at det ikke bli tørt
Gjest Sol Jenta Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Ok:) takk, da satser jeg på at det går bra
Myosotis Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Pleier å pakke matpakken inn i plastfolie eller aluminiumsfolie. Salat og grønnsaker har alltid holdt seg fint i mange mange timer allikevel.
Pria Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Får du med deg egen mat gjennom sikkerhetskontrollen?
Solbærsaft Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Får du med deg egen mat gjennom sikkerhetskontrollen? Jada, det får man . TS: Unger har med matpakke på skolen hver dag. Det går nok helt fint å ha en sandwich i veska i fire timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå