Gjest Anonym gjest Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 Har fått kjønnsvorter og fikk resept av legen på wartec liniment, er på første dagen i dag. Men jeg syntes det er så vanskelig å se hva som er kjønnsvorter og hva som bare er normalt der nede. De sitter kunn ved skjedepningen og er ganske godt kamuflert. Så nå har jeg egentlig bare tatt på behandling der jeg tror det er vorter. Og det er ikke lett og bare få på selve vorta. Er det noen som har erfaring med å få dette midelet på hud som ikke er vorter? Kommer det til å bli sår der? Og hva skjer egentlig med vortene, hvordan forsvinner de? Noen som har noe annen erfaring med wartec de vil dele? Jeg føler meg helt grønn på denne behandlingen så tenkte bare å høre om det var noen som kunne dele erfaringer
Gjest Anonym Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Det er ikke så lett å få fjernet dette med liniment hvis man har mange vorter. Jeg fikk Aldara av legen, dette er en krem som skal smøres på i noen uker. Virket veldig bra, men er litt dyrt da.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Jeg bommet litt jeg og, noen ganger ble jeg litt sår andre ganger ikke. Nå høres det ut som jeg har hatt det mange ganger men jeg hadde bare 3 stykk den en gangen, måtte smøre på mange ganger. De datt av til slutt, eller ble i alle fall borte Anonym poster: b4ff552635a89a91305b22d958e5c81a
Gjest Gjest_Anonym Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Takk for svar! Legen sa det ikke var så mange og at de var veldig små, jeg ser selv kanskje 3 stk. Men det var vist noen inni skjeden også, hva skal man gjøre med disse? Jeg kommer ikke til der selv, ser de heller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå