Gå til innhold

Jenter som tar første steget


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg lurer på hva dere mannfolk tenker om dette.

Jeg har det problemet at jeg liker en kar jeg ikke klarer å lese på en ordentlig måte, vi har snakket mye over melding nå i det siste, og han virker ikke sæærlig hypp.. Men hva vet vel jeg, vår felles venninne mener at jeg skal kjøre på, så.

Men, i helga skal vi drikke sammen, om jeg havner på fanget hans, burde jeg ta prøve å kysse han for så å ta det videre derfra?

Liker dere jenter som gjør ting på impuls?

Anonym poster: cd0158a5efc024ae03e9c87ba7e8fd32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! :)

Anonym poster: 4e7659b83626fce7ef1718a05fdf4c37

Skrevet (endret)

Jeg mener at du bør utforske hvor enn dette fører videre. Du bør jo også lese kroppspråket hans. Er han hypp på deg, så kanskje dette kan føre til noe videre? Allikevel, bør du kanskje ta det litt med ro, og ikke være for ivrig heller.

Endret av Mog
Gjest NozMonster
Skrevet

Go for it!!

Det aller aller aller værste som kan skje, er at du får et nei...

(og hvor mange "Nei" tror du ikke en gutt får iløpet av et liv!? )

AnonymBruker
Skrevet

Daaa får jeg se å gjøre det da :sjarmor:

Gleder meg jeg

Anonym poster: cd0158a5efc024ae03e9c87ba7e8fd32

  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg liker kvinner som tar initiativ. Helt klart.

Skrevet

Det er turn on med damer som tar initiativ! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...