Gå til innhold

spise iberiasnegl?

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/bergenpuls/No-steiker-han-brunsniglar-2734325.html

Lar du deg friste? Jeg ble litt nyskjerrig. Hvorfor ikke liksom..Er ikke av den pinglete typen når det kommer til å smake nye ting. Tenker man etter spiser vi allerede masse "ekle" ting, men siden man er vant med det er det liksom ikke så ekkelt lenger. Se bare på reker, de ser jo ut som insekter.. Har litt lyst teste dette :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del står over frem til det er like vanlig som sushi er i Oslo... Heller streber enn hipster på dette området ;)

• Liker 1
Skrevet

Aldri aldri aldri.

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Haha, skulle virkelig ønske jeg kunne svare ja på spørsmålet, men dessverre, det er fullstendig uaktuelt for meg.

• Liker 1
Skrevet

Helt uaktuelt for meg også, og det er litt rart siden jeg spiser vinbergsnegler med stort velbehag. :ler:

:heks:

Gjest Borghild
Skrevet

Ææææææææææææææææææææææææsj, fy faen var det nødvendig å poste dette? :spy::kvalm: Men bra de ekle sneglejævlene kommer til nytte for noen ihvertfall! :lol:

Gjest NozMonster
Skrevet

æææææsssjjj æsj og atter fysjom!!

Jeg spiser heller tørt brød og drikker lunkent vann enn å i det hele tatt pirke borti en iberiasnegle med gaffelen! :sjokkert:

(etter alt dette iberiasnegle-pratet de siste årene, så har jeg faktisk venta på at noen eklinger skal begynne å spise dem.....)

Skrevet

Hehe, jeg elsker at folk eksperimenterer med sånt. Om jeg hadde smakt? Sannsynligvis. :)

• Liker 1
Skrevet

Ville nok smakt av ren nysgjerrighet. Er ikke så pysete på ny mat - men jeg ville vel blitt ekstremt overrasket om jeg faktisk likte det. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener kokken er på bærtur... En viktig forskjell mellom snegler med hus og iberisnegler er at førstnevnte har tarmen bakerst (og derfor lett å ta av og bli ikke spist), mens sistnevte er det som på engelsk kalles "slug" og den har tarmen inni kroppen og dermed vanskeligere å få ut (og man ender opp med å spsie den).

Jeg forsøkte forresten å spise sånne med hus fra hagen i fjor, men de smakte bare jord (lærte senere at jeg burde fôra de på rent mel el.l en stund og så sulta dem opp mot en uke for å få vellykket resultat).

• Liker 2
Skrevet

Det kan jeg ikke spise med mindre det står om liv og død for meg selv eller andre. Det finnes ikke sjans for at jeg skal spise ugler, bløtdyr eller insekter i denne verden, av den enkle grunn at jeg avskyr dem som pesten.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg ikke spise med mindre det står om liv og død for meg selv eller andre. Det finnes ikke sjans for at jeg skal spise ugler, bløtdyr eller insekter i denne verden, av den enkle grunn at jeg avskyr dem som pesten.

Er det noen som spiser ugler? :haar:

Anonym poster: 49687af095bbec9be4b6dfa158cde27a

• Liker 1
Skrevet

Det er uheldigvis alltid noen som spiser alt som er å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...