Gå til innhold

Soler du deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger du i direkte sollys for å sole deg?

Enten om det er hjemme eller på ferie.

Anonym poster: 6791ab0e0f8895674b6ca307937dd4f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har aldri skjønt poenget med det. Det er da ikke noe galt med hudfargen min, hvorfor skal jeg da skade den, utsette meg for kreftfare og for tidlig aldring av huden?

Anonym poster: 6184cd0135c4ade78a5a1f357943bc9b

• Liker 1
Skrevet

Ja, men ikke for å sole meg og bli brun.

Vi har ikke så mange varme sommerdager i Norge, så når vi først har noen så liker jeg å bruke de dagene ute i sola.

Da legger jeg meg heller i hagen og leser en bok, hører på musikk osv enn å sitte inne å gjøre det samme når jeg skal slappe av.

Om det kommer litt skygge på meg spiller ingen rolle så lenge skyggen ikke er kald.

Skrevet

Av og til. Syns det er vanvittig deilig med litt varme på kroppen iblant. :)

Skrevet

JA! Det finnes ikke mye som er deiligere enn å ligge i sola med en skikkelig god bok:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ER i solen. Jeg legger meg ikke planlagt ned med det formålet å bli brun.

• Liker 1
Skrevet

Ja, ingenting er så fint som en solbrun kropp:) Synes det er tortur, men man må lide for skjønnheten.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jeg liker ikke at det blir så varmt på kroppen, mere kulde person :)

Og hvis jeg legger meg i sola blir jeg en rosa gris, jeg blir rett og slett ikke brun, ser hverfall ikke vitsen med og sole meg hvis jeg ikke kan bli brun.

Å være bleik er jo ganske populært for tia da :Hehe:

Skrevet

JA! Det finnes ikke mye som er deiligere enn å ligge i sola med en skikkelig god bok:)

Helt enig!!

AnonymBruker
Skrevet

Ja jøss, jeg soler meg hver eneste dag, sulker skole og jobb om nødvendig for å sole meg, bruker ikke solfaktor (for det er jo bare tull, man blir ikke brun med solfaktor), bruker aluminumfoile rett under ansiktet for å skape reflekser, og når sommeren er over, drar jeg til sørligere bredder tre-fire ganger i måneden (flybillettene koster jo ingenting) kun for å sole - fra kl 10 til sola går ned. :sol:

Blir lettere irritert når sola forsvinner, irritert når jeg er nødt til å foreta gjøremål som innebærer at jeg forsvinner fra solens synsfelt og dødsirritert når jeg må på toalettet midt i solingen for jeg sørger jo for å spise minimalt og drikke minimalt nettopp for å slippe å måtte avbryte solingen for noe nonens som det er å gå på toalettet :frustrert:

Anonym poster: 5f0340806fc1d06815058b7d4c9583cd

Gjest Guilty
Skrevet

Ja. Synes det er utrolig deilig også får jeg en fin gyllen farge :)

Skrevet

Aluminiumsfolie under ansiktet for å skape reflekser?? :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Aluminiumsfolie under ansiktet for å skape reflekser?? :skratte:

Øh, en liten skrivefeil...jeg mente naturligvis refleksjon ...Altfor mye sol i dag...:sjenert:

Anonym poster: 5f0340806fc1d06815058b7d4c9583cd

Skrevet

Ja, og jeg syns det er kjempegodt å ligge i solen! Hvis jeg blir for varm, flytter jeg inn i skyggen :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg soler meg aldri.

Grunnen?

Tidlig aldring, føflekkreft, solbrenthet osv. Det er bare ikke verdt det.

Anonym poster: 6791ab0e0f8895674b6ca307937dd4f0

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i å sole meg, og tilbringer de få soldagene vi har her til lands ute. Kan ligge i timesvis å nyte solen. Blir aldri solbrent i Norge, men bruker faktor i Spania.

Syns det er veldig pent å være gyllenbrun:) Dessuten gir solen meg mye glede og energi.

Gjest _La Femme
Skrevet

Ikke med vilje, nei :fnise: Er mye ut i solen når det er sol, så får jo sol på meg likevel. Men ligger aldri på en solseng for å sole meg nei.

Skrevet

JA!!!! Jeg elsker sol og varme! Smører meg inn med faktor 30 og løper ut i varmen!

Skrevet
), bruker aluminumfoile rett under ansiktet for å skape reflekser,

Bare Valborg fra Olsen-banden som gjør det :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Bare Valborg fra Olsen-banden som gjør det :smilorange:

Og bestemoren min. Men i tillegg så smører hun seg inn (et uhyggelig syn) med Nivea for å bli brunere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...