Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei, vurderer tattoering på/mellom fingrene. Jeg har ingen fra før.. Hvs syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Vent til du blir førti og gjør det da - om du fremdeles har lyst.

• Liker 2
Skrevet

Nææhh, da er det jo ikke noe kult ;)

Skrevet

Spørs på motivet, men mest sannsynleg er eg for. Om det er noko du har veldig lyst på, kvifor ikkje? Ein må ha det litt gøy :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nææhh, da er det jo ikke noe kult ;)

Exactly :rolleyes:

Anonym poster: 8a4f566c8852f03ba0d2aa9d3b982b04

Skrevet

Hei hei, vurderer tattoering på/mellom fingrene. Jeg har ingen fra før.. Hvs syntes dere?

Så lenge du holder deg unna en sånn idiotisk, liten hipsterbart man holder under nesa er det bare å kjøre på.

• Liker 1
Skrevet

Exactly :rolleyes:

Hvis tottoeringen fremdeles ikke er slitt bort i en alder av 40 så vil jeg tro at den er blitt endel av meg innen den tid og at jeg da gir blanke. Jeg syntes forøvrig ikke det kan sammenlignes med å ta den når man er 40. Jeg ga deg imidlertid 'himle-øynene'.. :D
Skrevet

Så lenge du holder deg unna en sånn idiotisk, liten hipsterbart man holder under nesa er det bare å kjøre på.

haha, den er go! Jeg kan love at det ikke blir en bart!
Skrevet

Ingen av de jeg har tatovert med hos ville gjort dette. Så useriøse tatoveringer krever useriøse tatovører.

• Liker 1
Skrevet

Spørs på motivet, men mest sannsynleg er eg for. Om det er noko du har veldig lyst på, kvifor ikkje? Ein må ha det litt gøy :laugh:

ja, takk. Sånn tenker jeg også.. Eller prøver i det minste hehe.. Jeg har alltid skullet være så fornuftig, men fader heller da.. Kan alt slikt være så himla møye ? Men, jeg må inrømme at jeg har arbeid og ansettelser i bakhodet linevell.. Hmm..
Skrevet

Ingen av de jeg har tatovert med hos ville gjort dette. Så useriøse tatoveringer krever useriøse tatovører.

hva da; bart eller på finger generellt?
Gjest Neferet
Skrevet

Som regel er det lurt å holde seg unna hender og hals/hode, det vil si områder som ikke kan dekkes med normale gensere eller skjorter hvis det skulle kreves i en jobb senere. De tatovørene jeg har vært borti har satt grensene ved håndledd og kragebein på de som er unge og/eller ikke har mye blekk fra før.

Gjest gjest17
Skrevet

hva da; bart eller på finger generellt?

Begge deler, de fleste holder seg unna hendene og over skjortekragen :-)

Skrevet

Jeg er ikke så ung da.. Tror uansett ikke peoblemet ligger i å finne en hod tattooartist som kan gjøre det - er som sagt bare litt skeptisk ifm jobb ol. Men igjen, jeg er redd jeg lar meg styre formye av janteloven her... Jeg er nokså streit i utgangdpunktet iht utseende ellers.. Tror nok heller sldri jeg vil komme tilå jobbe i serviceyrket heller.. Har nå kontorjobb i kommunen.

Skrevet

Sorry skriveleifer overalt. Tullemobil.

Skrevet

Tattis er bare sååå 2011. :Gjesp:

AnonymBruker
Skrevet

90s mener du.

• Liker 1
Skrevet

Go for it! :)

yey! ;)
Skrevet

hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...