anonymious Skrevet 12. juli 2012 #1 Skrevet 12. juli 2012 En ting som har undret meg lenge, men jeg klarer ikke å få meg til å spørre hvem som helst. Så tenkte forumet her kunne være den rette plassen. Jeg har altid glattbarbert meg, trives best slik. Men jeg kan ikke gjøre dette oftere enn en gang i uka, noe som betyr at i en-to dager er jeg glattbarbert og resten av uka vokser det. For dere som er i forhold og er glattbarbert, hva tenkter dere om dette? Jeg synes det er skikkelig ubehagelig og vise noen som helst form for hår der nede og tror at jeg aldri kunne vært i et fast forhold med sex mer enn en gang i uka, er det bare jeg som tenker slik?
erter Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 For mitt vedkommende ja, det er ikke så farlig. Men blir jo for mye også da
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 Når man er fjortis (mentalt) tror man at det er krise å ikke være helt glatt der nede til envher tid. Du vokser det av deg Anonym poster: 6a9fb26a0598d4cc05094f6e322feda9 2
Bedreviterinne Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Når man er fjortis (mentalt) tror man at det er krise å ikke være helt glatt der nede til envher tid. Du vokser det av deg Anonym poster: 6a9fb26a0598d4cc05094f6e322feda9 Det var da ikke særlig til hjelp for personen som har dette problemet!! TS: Hva er grunnen til at du ikke kan gjøre dette oftere enn en gang i uka?? Hvis du synes det er så ekkelt dagene i mellom??
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Det var da ikke særlig til hjelp for personen som har dette problemet!! TS: Hva er grunnen til at du ikke kan gjøre dette oftere enn en gang i uka?? Hvis du synes det er så ekkelt dagene i mellom?? Jo, det kan vel kanskje være greit å bli gjort oppmerksom på at det man er så redd for ikke akkurat er noen krise om noen år Anonym poster: 6a9fb26a0598d4cc05094f6e322feda9 1
Bedreviterinne Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Det er jo fortsatt et problem her og nå ;-) Og jeg kan nesten love deg at det IKKE var et svar som anonymious var ute etter :-P Fader, nå er alle smileysene vekk!!?? jaja..... 1
Barberius Skrevet 12. juli 2012 #7 Skrevet 12. juli 2012 Hei, jeg er mann. Jeg kan jo fortelle hvordan min kone og jeg gjør det det. Min store hobby er å holde henne "fresh" og glattbarbert der nede. Hvis du følger min oppskrift er det perfekt å gjøre det annenhver dag. Det er alltid jeg som barberer henne, hun gjør det aldri selv. Hun trener ca annenhver dag så jeg kommer gjerne inn til henne i dusjen etter treninga. Først må hun vaske seg skikkelig, før jeg smører jeg henne inn med barbergele for sensitiv hud. Så setter jeg meg på kne foran henne og hun løfter det ene benet opp på skulderen min og vrir kroppen litt motsatt vei. Da har jeg full innsyn og tilgang til alle kriker og kroker på den ene siden. Så barber jeg henne forsiktig med stø hånd, har etter hvert fått god erfaring med hvor "hardt" jeg skal trykke for perfekt resultat. Etterpå gjør jeg det samme med den andre siden, før jeg avslutter med "oversiden". Alt dette gjør vi altså mens hun står i dusjen, gjerne mens hun f.eks. vasker håret. Det tar max 1-2 minutter hver gang. Dette er en koselig ting vi har sammen, og det er egentlig ikke alltid så mye seksuelt over det. Mens jeg holder på så kan vi f.eks prate hyggelig om hvordan dagen vår har vært, hva vi skal ha til middag i morgen, hva som er på TV i dag, leksene til barna osv. Eller av og til om sex. To ting som er viktig: 1. Bruk skikkelig barberhøvel. De dyreste er de beste. Ha alltid sykskarpt blad. (ja det koster) 2. Smør inn med en mild fuktighetskrem etterpå. (Jeg pleier alltid å gjøre dette også, da får jeg tatt litt ekstra på henne der nede Hun har aldri problemer med rød nuppete hud og slikt. Når vi gjør det på denne måten så er hun alltid silkemyk der nede og da er det jo en kjempeopplevelse for oss begge de gangene jeg slikker henne.... Jeg har barbert henne ca hver 2-3 dag i 6-7 år nå...det er som sagt blitt en hobby jeg har. Hun synes det er kjempekoselig... Jeg barberer pungen og skaftet selv også, så det blir "hud mot hud" når vi har sex. Det er best.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #8 Skrevet 12. juli 2012 Hei, jeg er mann. Jeg kan jo fortelle hvordan min kone og jeg gjør det det. Min store hobby er å holde henne "fresh" og glattbarbert der nede. Hvis du følger min oppskrift er det perfekt å gjøre det annenhver dag. Det er alltid jeg som barberer henne, hun gjør det aldri selv. Hun trener ca annenhver dag så jeg kommer gjerne inn til henne i dusjen etter treninga. Jeg gjør det selv etter den oppskriften(minus mann), og kan aldri i verden gjøre det annenhver dag. Jeg har rett og slett alt for sensitiv hud - kan heller ikke barbere legger så ofte. Konsekvensen av å gjøre det kan være betennelser, infeksjoner og barberingsforbud i lange tider for å hele huden igjen. TS: Det høres faktisk sykelig ut å ha et så anstrengt forhold til kroppshår at du ikke vil ha sex selv med den minste antydning. Det blir jo på samme måte som en angst for noe annet, eller, en fobi. Dette vil jo ødelegge enhver form for spontanitet i sexlivet, og er drepen for lek og lyst. Rett og slett. Anonym poster: 6ba4628014a89e88231670639b7b68e6 1
Barberius Skrevet 12. juli 2012 #9 Skrevet 12. juli 2012 Jeg gjør det selv etter den oppskriften(minus mann), og kan aldri i verden gjøre det annenhver dag. Jeg har rett og slett alt for sensitiv hud - kan heller ikke barbere legger så ofte. Konsekvensen av å gjøre det kan være betennelser, infeksjoner og barberingsforbud i lange tider for å hele huden igjen. TS: Det høres faktisk sykelig ut å ha et så anstrengt forhold til kroppshår at du ikke vil ha sex selv med den minste antydning. Det blir jo på samme måte som en angst for noe annet, eller, en fobi. Dette vil jo ødelegge enhver form for spontanitet i sexlivet, og er drepen for lek og lyst. Rett og slett. Anonym poster: 6ba4628014a89e88231670639b7b68e6 Hei igjen, i starten var det litt slike problemer for min kone også. Men jeg har lært meg til å være veldig forsiktig på hånden, ha sylskarpe barberblader og bruke fuktighetskrem så fungerer det for oss. Hadde hun fått de problemene du beskriver så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort det så ofte. Jeg skal innrømme at det av og til kan gå 3 dager... Er forøvrig enig i alt du skriver til TS. Et så anstrengt forhold til kroppshår er ikke bra, rett og slett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå