AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er klar over at dette kan virke som et utrolig dumt spørsmål, men som den paranoide hypokonderen jeg er, så er jeg allikevel nødt til å spørre. Er det noen som helst sjans for at det kan bli solgt metanol på Vinmonopolet? Enten pga feilproduksjon eller sabotasje? Har helt sluttet å drikke noen som helst form for sprit, av frykt for å få meg i meg metanol. Ser også for meg at enkelte mennesker kunne vært syke nok til å ta meg seg en originalflaske sprit med metanol i til polet, for så og sette det i hyllene som salgsvare. <br /><br /> Anonym poster: 1a071a4ffacced38dadd476e4ed5e955 <br /><br /> Anonym poster: 1a071a4ffacced38dadd476e4ed5e955
Brunhilde Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Det meste er vel i terorien mulig, men hvis flasken er skikkelig forseglet vil jeg tror at sjansen for å kjøpte metanonl på Polet er mindre enn minimal.
Gjest navnelapp Skrevet 13. juli 2012 #3 Skrevet 13. juli 2012 Dersom du kjøper anerkjente merke frå store produsentar skal du ikkje bekymre deg. Omdømmetapet ved at nokon vart skada ved metanol frå eit anerkjent merke ville vere mykje, mykje større enn den økonomiske gevinsten ved å bruke metanol. Husk på at produksjonsteknisk er det ikkje mykje lettare/billigare å produsere metanol enn etanol. Der avgiftsnivået som gjer at etanol er dyrare.
Gjest gjest17 Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Det er heller ikke lov å returnere brennevin, så lite trolig det kommer inn på den måten heller, tror du kan slappe av TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå