Destiny20 Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Heisann alle sammen:) Jeg har et par spm til dere som har erfaring med p-stav. Saken er at jeg har aldri gått på noen form for prevensjonsmidler tidligere, og startet direkte med å få satt inn P-staven Nexplanon den 26.Juni.2012, andre dagen i menstruasjonsuka. JLegen som satte inn staven sa at jeg allerede var sikker fra dagen den var satt inn, i og med at det var andre dagen jeg hadde mensen. Men jeg hadde ikke samleie ca 1 uke etter den var satt inn. Jeg regnet jo med at jeg var sikker, så jeg og kjæresten brukte ingen form for beskyttelse, og han kom i meg. Det har skjedd oftere i det siste, og jeg er nå engstelig for at jeg kanskje kan ha blitt gravid. :S Jeg lurer på om det er mulig å bli gravid når man har staven? altså den er jo sikker? Please anyone? Noen med erfaring? Takk på forhånd!
Gjest Gjeeest Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Jeg går på p-stav og har gjort det en stund. Den skal være 99.98% sikker etter at det har gått 1 uke, så det er sikkert ingenting å være redd for Har du hatt mensen enda? Jeg hadde normal mensen de første mnd, men så mistet jeg den. Vet jo at det er veldig normalt å miste den med slik prevansjon, men klarer likevel ikke å slutte å være redd for graviditet;) Så du er ikke alene. Kjøp en test for å forsikre deg, noe jeg skal. Det er helt sikkert bare samme paranoia som jeg har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå