Gjest Koala Lompa Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Beklager til den som måtte irritere seg over at jeg starter en tråd om noe som det sikkert finnes en million tråder om fra før av. Jeg gjør det kun for å irritere akkurat deg, værsegod Menn og kvinner, hvilke kondomer anbefaler dere? Disse ekstra tynne utgavene, er de noe bra?
Gjest _La Femme Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Jeg kan godt anbefale deg et kondommerke, men jeg forstår ikke om det er en trolletråd eller ikke, på bakgrunn av det første avsnittet ditt. 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Jeg kan godt anbefale deg et kondommerke, men jeg forstår ikke om det er en trolletråd eller ikke, på bakgrunn av det første avsnittet ditt. Beklager! Absolutt ikke trolling Blir bare så frustrert over folk som klager på at dette har det blitt spurt om før
Gjest _La Femme Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Ok Da anbefaler jeg merket Skins Ultra Thin. Som de selger bl.a. på Erotikknett.
Gjest Mog Skrevet 11. juli 2012 #5 Skrevet 11. juli 2012 Det er vel bare å kjøpe noe som ser spennende ut. Liker du de med duft eller ekstra glid, så kjøp dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå