Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #1 Skrevet 11. februar 2004 skal til ayia napa, vil gjerne ha et litt utsides hotell,ikke midt i byen, men meed gang avstand til sentrum og rett ved en sandstrand.. noen som har noen gode råd da? vet der eogså ca hvor mye et normalt menenske, med normale spisevaner vil bruke av penger på mat på en uke der nede?
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #2 Skrevet 11. februar 2004 Melpo!!!! Ligger perfekt mellom strand og semntrum. Nære sentrun men ikke så nære at du merker noe til støyet!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 melpo? er dtte en fint hotell da? hvilket reisebyrå? noen andre som vet?
Amber Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Melpo-Antia er et hotell som Star Tour har i sitt sommerprogram. Jeg har bodd på Blue Village Callisto, som ligger ca. 20min gange utenfor sentrum, og her er det veldig rolig, rett på stranden. Kjempefint, men litt dyrt. Hvis du reiser i høysesong, anbefaler jeg ikke å bo midt i Agia Napa.
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #5 Skrevet 12. februar 2004 blue village blir vel også mer familierettet? hvordan er det da som ungdom og bo her? godtatt?
ehu Skrevet 13. februar 2004 #7 Skrevet 13. februar 2004 blue village blir vel også mer familierettet? hvordan er det da som ungdom og bo her? godtatt? Vi bodde på Callisto og hadde en ungdomsgjeng i nabohuset deler av ferien. Var ikke noe problem for oss(men vi har store barn). De kunne være litt høyrøstede i perioder, men når det ble skikkelig kveld dro jo de inn til by-sentrum. Samme hvor man bor så bør man vel ta litt hensyn til naboer utover natten, men det er mye familier på Callisto, også med små barn........ Dersom du er ute etter et sted med høy party-feeling utover natten bør du kanskje vurdere et hotell beregnet på fest og ungdom............ God tur !
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #8 Skrevet 13. februar 2004 neinei for all del ikke. bare lurte p om familiene godtok oss ugdommene der. vi er ikke ute etter fest og slikt. skal bare ha en avslappende romatisk ferie for oss to. og vil ligge et stykke unna bråket dermed har jeg skjønt at callisto er ok sånn sett. men om familiene ville godtatt det?!
Mrs. Carten Skrevet 13. februar 2004 #9 Skrevet 13. februar 2004 Vi reiste med StarTour og bodde på hotell Fedra. Det er utenfor selve "byen", ca 15-20 min spasertur inn, eller 30 kroner i drosje..... Det er ca 500 meter fra stranden - veldig fin strand:) (stranden som ligger rett ved "byen" er dritstygg!) Vi betalte ca 100,- for en biff-middag pr.person. Anbefaler gjerne hotellet. Synes det var veldig greit vi hvertfall å kunne trekke seg tilbake fra alt bråket i sentrum... Hadde for meg blitt veldig slitsom å sovet til dunk-dunk-dunk hver natt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå