AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 Har møtt en fyr, ja vi er mer nesten-sammen vil jeg si.. Uansett. Når jeg er med ham, så er han ganske klengete. Vi være mest mulig borti meg hele tiden, vil kysse og stryke og kose osv osv. Og lager koselyder så det synger etter. Når vi ikke er sammen så er han helt rar. Han skriver mld til meg, men det er ikke noe "ivrig" med dem, bare sånne helt vanlige streite greier. Akkurat som om jeg var hvem som helst. Han svarer på det jeg skriver også, men om jeg kommer med feks noe flørtende, så går det laaaang tid før han svarer, og når han svarer så er det noe helt annet, og smilefjes på,. Han er 28, jeg er 23. Hva skjer her egentlig? Anonym poster: 5a9ef6aef7a9e01fdec0f10ee16ab428
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 Han trives ikke så godt med skriftlig kommunikasjon? Han uttrykker seg jo tydeligvis mye gjennom kropp og lyd når dere er sammen. Å "skrive" de samme følelsene er noe helt annet.Jeg synes selv det er kjempekleint å skulle "kose" skriftlig. Anonym poster: d931fdba24c84fd66c2664a685ffc4c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå