Gjest J.Bourne Skrevet 11. juli 2012 #1 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Det har sikkert vært mange tråder rundt samme emnet, men jeg prøver alikevell. Jeg har en nogenlunde lys hud med litt fregner og rødlig hår. Jeg blir jo brun om jeg soler meg, men litt rød først. Jeg googlet litt om betakaroten og tenkte at det skader ikke å prøve. Jeg skal til syden i august, så tenkte jeg skulle prøve å starte tidlig med dette, slik at jeg kan opparbeide meg litt farge før vi drar. Har hørt at noen blir orange i huden, og at noen ikke har opplevd dette. Derfor lurer jeg på om man burde ta en eller to tabeletter om dagen? Endret 11. juli 2012 av J.Bourne
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2012 #2 Skrevet 11. juli 2012 jeg tar betakaroten, og i følge bruksamvisningen skal det tas 1 tablett daglig. Men jeg synes det virker så lite at jeg tar 1 og 2 piller annenhver dag. Jeg har ihvertfall ikke blitt noe orange!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er lys i huden, fregner og rødlig hår. Jeg går på betakaroten. Før ble jeg kun brent og ikke brun. Nå blir jeg mindre brent og får faktisk farge som varer kjempelenge. For min del (og kanskje også for din) så blir jeg ikke så veldig brun, så det å bli orange er nok ikke et tema for meg. Tror det skjer de som blir veldig brun. Du skal helst gå på det i to mnd før du skal på feks ferie for at det skal ha ordentlig virkning vell og merke. Jeg tar to tabletter daglig (noe som vil tilsvare den mengden betakaroten som var i en pille før). Med mindre du har dårlig lever, skal det ikke skade å ta litt mer enn en
rox Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er helt lys, og slipper soleksem når jeg bruker Betakaroten. Herlig! Jeg blir ikke noe særlig brunere, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå