Gå til innhold

Forslag til mannlig utdrikkningslag

Bettan*

Anbefalte innlegg

Hei Jenter

Samboeren min ska holde utdrikkningslag for en kamerat, og jeg lurer på om dere kan gi noen forslag til ting de kan finne på? Eller om dere har erfaring fra tidligere vellykkede utdrikkningslag som er holdt for deres kjære, eller ting de har vært med på i andres utdrikkningslag?

Utdrikkningslaget skal være i mai/juni og alle forslag på ting som kan gjøres i Romerike/Oslo området er veldig velkoment.

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seiltur m/ vannski, paintball der brudgom må være utkledd som hare. Husker ikke helt hva det heter, men finnes et sted der man kan ha syv-kamp (klatring, boksing m/ megastore handsker, zumobryting m.m.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis min kjærste hadde fått strikkhopping eller falleskermhopping el lignende i utrdikkningslaget sitt, hadde jeg personlig banket opp hans forlover!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Vil gjerne ha mannen min hel til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min kjærste hadde fått strikkhopping eller falleskermhopping el lignende i utrdikkningslaget sitt' date=' hadde jeg personlig banket opp hans forlover!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Vil gjerne ha mannen min hel til bryllupet.[/quote']

... jeg ønsker meg fallskjermhopp i mitt eget utdrikkingslag, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å ta hensyn til hvordan han som skal drikkes ut er. Min kjære har kjørt en del go-kart, så for han ville dette ha blitt rett og slett kjedelig. Han har også høydeskrekk, og ville sansynligvis ikke hoppet i fallskjerm uansett hva kameratene insisterte på, og det ville jo ha vært en nedtur for dem som brukte penger på det. Da min kjære skulle drikkes ut dro kompisene han med på sea-rafting, noe han aldri hadde prøvd før. Stor suksess! Etterpå spiste de middag sammen (han satte stor pris på at DEN og DEN og DEN kom, så det er viktig å huske å få med alle som har vært viktige i livet hans), og avsluttet med en skikkelig rølpefest med drikkeleker. På denne måten var han ædru nok store deler av dagen til å kose seg, prate med folk han ikke hadde sett på en stund, og faktisk huske hva han hadde opplevd. Samtidig som de fikk ha det gøy med å skjenke han på slutten. De hadde gjort opptak med meg, der de stillte meg et spørsmål og han skulle gjette hva jeg svarte. Klarte han det ikke måtte han drikke. De var nok litt skuffa over at han kjennte meg så godt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...