Gå til innhold

Kostyme til karneval - HASTER!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Er det noen av dere oppfinnsomme snille KGere som kan hjelpe meg litt?

Må ha klart et kostyme til karneval, har et døgn på meg... Noen med gode forslag???

Alle forslag mottas med stooooor takk! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spøkelse er et sikkerstikk om du har et gammelt hvitt laken!

Pirat, da tar du en dongeribukse å klipper av eller bretter opp til leggen.

Stripete t-skjorte og skaut på hodet. Mors gamle ørering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hulder: Skaff en grønn kjole som du kan klippe opp ryggen på. :) Sleng på en hale. Hale lages enkelt av hampetau (ca 1 m til hale x 2 (legges dobbelt) + lengden rundt livet + knyting) Lag hull i kjolen som du kan stikke halen ut av. Kjøp sånn bandasjetape og surr rundt halen, lag dusk nederst og sett på sløyfebånd.

Hvis du har langt hår, rufs det til og putt falske blomster i det. Hvis du har kort hår, og rekker å få tak i en lang parykk, så rufser du den litt og har i blomster.

Sminke: Mystisk og forførerisk. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for mange gode ideer! Likte godt hulderideen! :P Skulle jeg gått på karneval så skulle jeg vært det! :wink: Men det var ikke meg, jeg skulle hjelpe en å finne kostyme, men hun klarte seg uten min hjelp. Det ble "Jåledame": En blomstrete kjole, lilla hatt, store øredobber og overdreven sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to morsomste ideene jeg har sett på karneval er; rød og grønn mann/dame; et par kledde seg ut sammen, en var helt rød, og den andre var helt grønn. Til og med teatersminke i ansiktet, så de var HELT farget.

Den andre er kanskje enda bedre, og veldig enkel, en jente kledde seg rett og slett ut som en drueklase. :ler: Hun hadde på seg tettsittende klær, brun bukse, brun genser og brun lue, også hadde hun festet lilla ballonger over hele seg. Kroppen formet seg som en drueklase, da armene bidro til at hun ble størst på midten.

Litt sent det her, men kanskje andre blir inspirert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...