AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har omtrent aldri tatt bussen før... så ikke mobb meg! Jeg lurer på; i en større by, hvordan vet man hvilken buss man skal ta? Hvis man står på et busstopp der bussen kan kjøre i flere retninger liksom... Fins det et rutenummer, og i såfall hvor finner jeg ut hvilket rutenummer jeg skal på? Dette er jo en større by og jeg har nettopp flyttet hit så jeg kan ikke navnene på alle stedene liksom... Anonym poster: e285cfd57f77c4fa95e45ef10008157e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Det står på bussen hva endestoppet dens er, og da kan du se på rutetabellen om stedet du skal til er på den ruten. Lagt til: sånn er det på bybussene i oslo ihvertfall, det glemte jeg å si. Endret 10. juli 2012 av Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. juli 2012 #3 Del Skrevet 10. juli 2012 Man ringer bussopplysningen og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå