Gjest Anonym Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Lillesøsteren min lagde sugemerke på meg når hun skulle tulle. Hva skal jeg si til mamma/pappa? Det er på kinnet...
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Si at lillesøsteren din lagde sugemerke på kinnet ditt på tull? Anonym poster: 0a193a7da5040d17d6c6f9056113462e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Lillesøsteren min lagde sugemerke på meg når hun skulle tulle. Hva skal jeg si til mamma/pappa? Det er på kinnet... Haha du burde fortelle som det er, at det er søsteren din som gjorde det på deg. Husker en gang jeg hadde sugemerker over hele halsen og ansiktet mitt (gikk vel i 8. eller 9. eller noe sånt) så var jeg skikkelig flau over at de på skolen og foreldrene mine skulle få vite at det var sugemerker, så jeg gikk rundt å skjulte det med en sånn "bandana" og sa at jeg enten var forkjøla eller at jeg hadde falt av sykkelen og slått meg. Foreldrene mine trodde at jeg hadde blitt banket og tok med kontakt med skolen og da jeg fortalte at det var en jente som gjorde det begynte de bare å le (altså ikke noe ondt) over at jeg var flau over det. Hva har du egentlig å tape på å fortelle at det er søstra di so har gjort det? Anonym poster: 5bd22ea1f3b9e73eeca043b8bad9b081 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå