Gå til innhold

Reiser til India i vinter, noen gode råd?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg skal reise til India i vinter. Jeg har vært der en gang før, men denne gangen skal jeg ta med min dater. Familien venter på og se henne og da bestemte vi at når hun er 3 1/2 år passer det fint.

(Vi skal ikke bo i hotel men med familien min)

Datteren min har reist mye siden hun var baby til Spania flere ganger, Sverige, Danmark, England og Italia.

Jeg vet at man skal vaksinere meg og henne.

Men jeg har ikke reist så langt med henne til India før.

Jeg har får gode råd av venner, venner fra India og bor i nore, familler.

Men har dere gode råd.?

:hjerte:

Endret av jessica90
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Hva slags råd tenker du på? I forhold til det å reise med barn, eller noe annet?

Skrevet

Hva slags råd tenker du på? I forhold til det å reise med barn, eller noe annet?

reise med barn så langt, og ting som kan oppstår når man reiser med barn til så langt til asia. :D

:hjerte

Skrevet

Hvor i India skal dere? Sikkert lurt å undersøke om det er mye malaria i området,også skjekke om det er andre parasitter som preger området og stedet dere skal til. Vi var i India i Januar (uten barn) vi måtte ta mageregulerende tabletter Imodium Comp for å blokkere eventuelle bakterier som vi kunne få gjennom maten vi spiste,for ikke å bli syke. Det er en annen bakterieflora i varmere land og ofte kan man bli syke av dette om man ikke har en mage som er vandt det fra før av. Lurt å iallefall ha med seg en pakke eller to før man reiser,framfor at man sitter på do gjennom store deler av ferien. Det gikk bra med oss,ingen av oss ble syke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...