Hanne20 Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Heisann. Om ikke så lenge til har kjæresten min bursdag. Jeg har veldig lyst til å ha en romantisk middag for to, dessert, stearinlys og vin. Men vet ikke hva jeg skal lage. Har dere noen forslag? Han liker ikke fisk, men ellers er han åpen for alt. Han vet forresten ikke at jeg har planer på dagen hans...
Gjest gjest17 Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Det blir jo veldig vanskelig å komme med konkrete tips når du er så åpen, men ville anbefalt noe som du kan lage klart til å sette i ovnen/ha ferdig på undervarme e.l. så slipper du å bruke så mye tid til å henge over grytene når kjæresten er der. Så hadde jeg nok også laget en hjemmelaget dessert, kanskje en panna cotta eller sjokolademousse, noe du kan lage tidligere på dagen å ha i kjøleskapet :-)
Gjest _La Femme Skrevet 11. juli 2012 #3 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har laget en 3-retters overraskelsesmiddag til kjæresten min og den bestod av: Forrett: Tynne skiver rå salmalaks med Ponzusaus Hovedrett: Biff Wellington med dampet nypotet og glaserte grønnsaker Dessert: Frisk Pannacotta med lime (veldig liten porsjon)
RockyRose Skrevet 11. juli 2012 #4 Skrevet 11. juli 2012 Eg og planlegg middag + dessert til jebusguten min. Eg anar ikkje kva eg skal lage til middag, men til dessert yndlingskaka hans pavlova
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå