emma_s Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har et seriøst problem med kjæresten min. Dvs jeg TROR jeg har det. Jeg tror han er bifil, dette er grunnene: En gang på fylla sa han at han syntes det var hyggelig med oppmerksomhet fra homofile. Jeg spurte om han ville hatt sex med en mann, og da sa han klart og tydelig nei til dette. Det var ikke sex han var ute etter, det var bare "litt fint med oppmerksomhet". Han er en kreativ og åpen type, så jeg tenkte ikke at det var noe mer den gangen han sa dette. Forrige måned var vi på ferie i Tyrkia, der vi en kveld tilfeldigvis havnet på en homsebar. Om det var kommentaren hans jeg hadde i minnet, vet jeg ikke, men det virket som han lyste opp da han kom inn dit. På et tidspunkt gikk han fra meg og vennene våre - for så å stå alene i et hjørne. For meg virket det som at han skulle se om noen ville kikke på ham. Han oppførte seg generelt merkelig, og hørte han sa til ene kompisen sin at det var forvirrende å være der. Vi har et godt sexliv, jeg vet han tenner på meg og er forelsket i meg, men magefølelsen min sier at han faktisk godt kunne tenke seg å rote med en mann en gang. Vi snakker om barn om dagen, og jeg er livredd for at han kanskje en gang, kanskje i en småbarns-/samlivskrise, kommer til å være utro - med en mann! Bør jeg ta dette opp med han, spørre om det er noe i det? Jeg er livredd for å få et ja, for da kan jeg nesten ikke være sammen med han. Jeg kommer bare til å være redd for at han en dag vil eksperimentere. Hører gjerne fra noen bifile her inne, eller noen som kjenner til noen, om det er mulig å "like oppmerksomhet" fra det andre kjønn uten at det nødvendigvis fører til sex. 0SvarM
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Ville ikke lagt så ekstremt mye i dette dersom det var i fylla og dersom han ikke kommer med slike hint til vanlig. Har selv vært på homsebar som mann og er enig i at det kan være forvirrende å være der, men det er fordi jeg syntes stemningen kan være litt merkelig og har ikke noe å gjøre med at jeg har tendenser å gjøre. Anonym poster: 3e504b0c8563938f2ae40f28f6d3de58
Hottrio Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Det hevdes ofte at 60-70% av befolkningen har bifile fantasier, så det er veldig vanlig. Og om han skulle ha litt lyst til å prøve litt småkos med en annen mann en gang så er vel ikke det verre enn om han skulle komme til å få lyst på ei dame? Tror nok de fleste gifte/samboende (menn og kvinner) fantaserer om sex med andre enn partneren sin i ny og ne.
Rockemusen Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Ingen fare. Dette har jo bare skjedd i fylla I fylla så kliner jeg mest med damer, og jeg tenker mer på sex med jenter en gutter. Men når jeg er edru, så er det gutter jeg helst vil ha. Tror det var hele settingen som gjorde det ( for samboeren din). Jeg ville også likt all oppmerksomheten jeg eventuelt kunne fått på en lesbebar ^^ Jeg er bifil, men heller mest mot gutter Her har du min mening i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Hei! Jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i 6 månder nå om en uke. For et par måneder siden, var vi på fest. Så dro vi hjem for å legge oss, så endte det opp med at vi skulle ha sex. Jeg var da full, og tenkte å ha det litt gøy, det samme tenkte hun. Så jeg lekte litt med hennes anus. Det samme gjorde hun til meg. Det gikk plutselig opp et lys for meg, at det var noe som tente meg. Siden jeg da var full, gjorde jeg ikke noe big deal ut av det. Men neste morgen derimot, skammet jeg meg forferdelig, fordi jeg viste at jeg nøt det hun gjorde mot meg. Jeg ble plutselig usikker på om jeg var bifil. Men da må du jo tenne på gutter. Men som jeg forstår det på hun, har ikke hun noe problem med det. Jeg er da ikke bifil, men jeg utfører mine seksuelle fantasier med henne. Snakk med han, han kommer ikke til å være utro, hvis hans lyster blir oppfylt sammen med deg Anonym poster: 70137da4a0201ad378ab977c1696375b 1
Smaalenningen Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Vi har et godt sexliv, jeg vet han tenner på meg og er forelsket i meg, men magefølelsen min sier at han faktisk godt kunne tenke seg å rote med en mann en gang. Vi snakker om barn om dagen, og jeg er livredd for at han kanskje en gang, kanskje i en småbarns-/samlivskrise, kommer til å være utro - med en mann! Mener du det er verre om han skulle vært utro med en mann enn med en dame i en slik situasjon? Som sagt tidligere i tråden er det mange som har slike typer fantasier - som gjerne forsterkes når man drikker - uten at man skal legge så mye i det. Folk fantaserer om sex med andre enn sin partner hele tiden, og fler og fler synes å innrømme at de fantaserer om sex med samme kjønn. Og om han er bifil så kan du jo se på det slik: Til tross for at han har dobbelt så mange å velge mellom som en hetrofil, så valgte han altså deg!
Gjest norah Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor skal han være utro om han er biseksuell/bifil? Er du utro fordi du er heterofil?
Guybrush Skrevet 19. juli 2012 #9 Skrevet 19. juli 2012 Heller det enn at fyren din er homofob så det holder? Homofile er generelt kjent for å være ganske fiksert på utseendet - og ja, det er noe jeg har fått fortalt flere ganger av venner/bekjente som selv er homofile. Hvis man da ikke blir kvalm av tanken på at en av samme kjønn synes du er attraktiv er det for enkelte en skikkelig boost for egoet. Og det føles litt mer lovlig enn å gå etter den type oppmerksomhet fra noen av samme kjønn. Man føler seg mindre "utro" om man kan kalle det det.
Gjest zerox_ztoleranz Skrevet 19. juli 2012 #10 Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hvorfor skal han være utro om han er biseksuell/bifil? Er du utro fordi du er heterofil? Er det ikke større sjanse for å la seg friste til noe man ikke har prøvd enn til noe man har prøvd? Sånn tenker ihvertfall jeg. Forresten, MMK skremmer meg ikke. Endret 19. juli 2012 av zerox_ztoleranz
Hottrio Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 Tror de fleste menn tenner litt på pikk av og til. En undersøkelse fra New York for noen år siden viste at 1 av 10 "heterofile" menn hadde hatt sex med andre menn. Da kommer de åpent homofile i tillegg til disse.
Gjest norah Skrevet 22. juli 2012 #12 Skrevet 22. juli 2012 Er det ikke større sjanse for å la seg friste til noe man ikke har prøvd enn til noe man har prøvd? Sånn tenker ihvertfall jeg. Forresten, MMK skremmer meg ikke. Man klarer lett finne noe grønnere selv innenfor eget heterofilgjerde; aldri ligget med ei brunette/domina/bussjåfør/kassadamer på Rimi/undertøysmodell/milf/sørlandsdialekt etc etc. Heterofile er ganske kreative når de bare vil:) MMK er jo en innlysende mulighet for TS, men noe sier meg at hun ikke synes det er en like glimrende ide som meg;) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå