Gå til innhold

Aner ikke hva jeg vil.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en fyr for ca 2 mnd siden. Vi har møttes 2 ganger, 3 i anmarsj, og vi har snakket sammen hver dag. Vi kan kalle ham for mann1.

Mann2 traff jeg for første gang for ca 3 uker siden, og vi har også fått veldig god kontakt. Men kanskje ikke like sterk kjemi, selvom den er der.. :klo:

Mann 1 bor et stykke fra meg, så det er ca 1 mnd siden jeg så ham, derfor lurer jeg på om det kan være grunnen til at det har "kjølnet", for jeg var faktisk helt på knærne etter ham.

Mann2 bor veldig nærmt, gangavstand.. Så muligheten for å treffes kan være nesten litt for ofte. Vi har treftes 4 ganger...

Jeg er rådvill... Aner ikke hva jeg skal gjøre. ..... Vet de begge er interresert... Og jeg er også interessert i begge. Hva gjør jeg? Skriver for og imot-liste? !

:sukk:

Anonym poster: 2c7b51ae896d1299c93f4770dedc0d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikker du bedre med nummer 1 velger du nummer 1. Nummer 2 vil uansett ende opp som trøst og reserveløsning spør du meg. Det vil være en kortsigtig løsning og du kan finne på å angre seinere. Du sier nummer 1 bor langt unna? Har dere overhodet pratet om noen er er flyttbare i fremtiden?

Skrevet

Har du vurdert å besøke mann1 en helg eller dag for å se om hvordan følelsene dine er nå? Kan være greit å tilbringe litt tid sammen for å se om det fortsatt er noe der. Det kan jo hende at dere begge føler at kjemien virkelig er der?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere :)

Ja, meg og mann1 har en 3 "date" på gang.. Med overnatting. Jeg synes det er ganske rart at vi er såpass på hugget når det gjelder kontakt om vi ikke hadde den kjemien jeg er sikker på vi har/hadde..

Guybrush, kanskje du har rett ang mann2. Jeg har tenkt på det selv, om det er en "erstatter" for mann1 når han ikke er så tilgjengelig..

Snakket med begge igår, og jeg spretter opp for kontakt med dem begge. Burde kanskje bare se det an da, å rett og slett besøke mann1 og se om det fortsatt er noe der... :klo:

ts

Anonym poster: 2c7b51ae896d1299c93f4770dedc0d3b

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal gå for mann1 egentlig. Det er jo han du liker mest.

Anonym poster: 19dee8b855d5c5924bcb2d9ec4ff644e

Skrevet

Synes du skal gå for mann1 egentlig. Det er jo han du liker mest.

Anonym poster: 19dee8b855d5c5924bcb2d9ec4ff644e

Ja, enig der. Er TS i hugget på mann1, så bør hun satse seriøst der ja. Vær ærlig om dine hensikter hvis du ønsker et forhold med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...