Gå til innhold

Kan ikke røyke, hjeeeelp.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal opererere i dag. skal i narkose, fått beskjed om å ikke spise/drikke/røyke/snuse 6timer før operasjonen.

problemet er at jeg er kjemperøyksugen. Skal ikke opereres før 13.00. Og jeg er usikker om jeg klarer å ikke røyke..

hvva er det værste som kan skje hvis jeg tar meg en røyk? Kan jeg dø liksom? (Tenekr på sammensetningen av røyk+narkose).. På den ene siden tenker jeg at de skriver at du ikke kan røyke for en grunn. På den andre siden så kan det vel ikke være SÅ farlig....

Anonym poster: b10336530b86f32947f86137d2b7660c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du de fraråder deg fra å røyke bare for å være jævlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er som du sier en grunn til at man ikke skal røyke. Faren for blodpropper blir mye større, da blodsirkulasjonen blir dårligere av å røyke. Sikkert en hel del andre grunner til at det er farlig å røyke før narkose. 6 timer uten røyk burde ærlig talt gå greit når det er snakk om noe så spesielt som en operasjon..

Anonym poster: 45a6ebdf9ec86eb23239fca758bc49b4

• Liker 3
Gjest Quake
Skrevet

Som nevnt pga blodsirkulasjon og risiko for blodpropp blir større, og lungene sliter mer å puste når man har røyket, og det går ikke hand i hand med å være i narkose.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at det med blodsirkulasjonen stemmer. Det kan bli ganske katastrofalt. De sier det ikke bare for å være jævlige.

Anonym poster: 369a78d8b1f44ea8abdf0c4f2cb02e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...