AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Hallo :-) har akkuratt fått kontakt med drømmegutten jeg har sikla på i flere måneder, han har visst hatt samme "følelser" med meg og for han er jeg visst drømmejenta! hehe, veldig klissete, men sånn er det nå :D vi endte da opp med at vi skulle ha sex, han hadde stå helt frem til han skulle ha av seg boxeren og putte den i meg.. dette skjedde flere ganger, så sier han selv at han har aldri hatt det sånn, han har kun ligget med to jenter før meg, og hadde en veldig grusom opplevelse nå i vinter som har forandret han mye som person, han mistet broren sin. Jeg lurer da på om kanskje dette kan ha litt med saken å gjøre, han sier han sliter med bilder som kommer opp i hodet hans fra da han fant broren sin og at han ikke klarer å styre dette helt. Og han sier at han er så nervøs for jeg er så fin og sånn, men skal dette gå an, at dem mister "bennern" fordi dama er for fin? Litt bekymra her.. heheh, vi fikk det til etterhvert da, men han sliter visst veldig med dette når det gjelder meg. Merker jo at han er sprengkåt, men "junior" er litt ustabil.. Anonym poster: ffb271015802d0538ef9f3543c41f0df
Guybrush Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Klassisk prestasjonsangst. Rett og slett fordi han virkelig vil gjøre det godt for deg. Ta det som et kompliment, snakk om ting og ta det gradvis. Ordner seg garantert. Ikke stress og gjør det til noe negativt iallefall 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Takk for svar! Ja, jeg har personlig ingenting imot det, altså det er litt kjipt ja, men det kan skje alle så tok det ikke ille opp der og da. Sa at vi kunne vente litt, bare ligge å kose så heller fortsette da han var klar, så dette funket:) Men da vet jeg det at dette er en greie som faktisk er real da, hehe. Med at han stresser pågrunn av meg. Takk igjen for svar Anonym poster: e2995b9169c053300636476f42d06344
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Takk for svar! Ja, jeg har personlig ingenting imot det, altså det er litt kjipt ja, men det kan skje alle så tok det ikke ille opp der og da. Sa at vi kunne vente litt, bare ligge å kose så heller fortsette da han var klar, så dette funket:) Men da vet jeg det at dette er en greie som faktisk er real da, hehe. Med at han stresser pågrunn av meg. Takk igjen for svar Anonym poster: e2995b9169c053300636476f42d06344 Kjenner til det selv som mann. Hvis jenta er veldig deilig så ønsker man jå å være bra i senga, og da kan man fort begynne å tenke at junior ikke skal bli slapp. Men som man vet, så oppnår man da gjerne kun det motsatte Så, bare ta det litt med ro, ta på hverandre og hiss hverandre opp og ikke stress med det, så vil det gå seg til. Kan også være lurt å prøve en penisring hvis det blir litt mer langvarig, hvertfall min erfaring. Anonym poster: dba42f08ed0c032f58fc62c4907c4279
Gjest Mog Skrevet 11. juli 2012 #6 Skrevet 11. juli 2012 Med til å stunder så går dette bra. Tror kanskje han er litt nervøs, og da kan kommunikasjon mellom hjerne og "junior" miste kontakten litt, tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå