Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har fått influensa i dag Hvor lang tid tar det vanligvis før man er frisk igjen? Jeg leste en uke, men varer det så lenge? skal ut og reise snart, så det passer dårlig med influensa nå
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Du er sannsynligvis forkjølet. Det er ikke sesong for influensa. Og om mot all formodning skulle ha influensa, kan du prise deg lykkelig over at det er ca 10 år til du får det igjen. Influensa: 5-7 dager Forkjølelse: 2-3 dager Anonym poster: fea219258d7de51dd836f2365cc9cc44
Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Du er sannsynligvis forkjølet. Det er ikke sesong for influensa. Og om mot all formodning skulle ha influensa, kan du prise deg lykkelig over at det er ca 10 år til du får det igjen. Influensa: 5-7 dager Forkjølelse: 2-3 dager Anonym poster: fea219258d7de51dd836f2365cc9cc44 Kan være forkjølelse.. men har feber så tenkte det var influensa. Men rart å bli influensa-syk i juli ja. Får håpe det går raskt over uansett.
Marsipan Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Fastlegen min pleier å si at dersom du tror du har influensa, har du bare en kraftig forkjølelse. Jeg skjønte hva han mente da jeg faktisk fikk influensa for et par år siden...
Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #5 Skrevet 9. juli 2012 (endret) Fastlegen min pleier å si at dersom du tror du har influensa, har du bare en kraftig forkjølelse. Jeg skjønte hva han mente da jeg faktisk fikk influensa for et par år siden... Hehe okei. Men trodde ikke feber var vanlig ved forkjølelse. Men er kanskje en kraftig forkjølelse i såfall? satser på forkjølelse , det er sikkert bare det (leste litt mer om det) Endret 9. juli 2012 av villrev
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå