Lammelåret Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Det er tydelig at mange har seg en nettpause, for nesten uansett hvor jeg drar er aktivitetsnivået lavere enn det pleier å være. Det er kjedelig for meg som liker å snakke med folk på nett. Er du mindre på nett i feriene enn ellers? Hvorfor? Jeg synes det er litt rart, for i ferier har man vel mer tid enn i hverdagen.
Cata Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Definitivt mindre på nett i feriene. Dels reiser jeg som oftest da, og kan ikke godt bruke nettet når jeg kjører bil . Dels går en stor del av ferien med til å besøke familie på en annen kant av landet og da er det mye besøk og mange som skal besøkes i løpet av den drøye uka jeg som regel er der, og dermed ingen tid til å henge på nettet. Reiser jeg utenlands så gjelder mye av det samme. Er på farten hele dagen så jeg stuper gjerne til køys når jeg kommer inn på hotellet, og har dessuten ikke alltid med laptop heller pga. fare for tyveri/skade.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 I år er jeg nok litt mer på nett enn til vanlig. Rett og slett fordi det er hjemmeferie, lite penger og det regner. Er det sol og/eller varmt så er jeg heller ute og nyter finværet. Anonym poster: 845367e8042df5883d822211d336685f
Lammelåret Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes det er deilig å slappe av med en nettrunde, og det er uavhengig av hva som skjer ellers i livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå