Gå til innhold

riesling


riesling

Anbefalte innlegg

I maaange år har jeg titt og ofte kikka innom disse sidene, og gledet meg til å bli medlem :) men når prøvingen startet var det på en måte litt skummelt allikevel...

jaja, nå har jeg hoppa uti det og laget en bruker :) (tidligere snoker :) )

my story: 27 år gammel, sammen med en herlig mann på 38 som har 2 barn.

Jeg sluttet på pillene i november og PP1 var dermed i desember.

oppsummert:

PP1: slutta på p pillene 28 nov. TR 28 des, 30 dager

PP2: TR 31 januar, 34 dager

PP3: TR 03 mars, 31 dager

PP4: Gravid, MA 11 april...

Desverre klarte ikke kroppen å kvitte seg med det på egenhånd, så 24 april måtte jeg inn for å få abortpiller.

PP5: TR 26 mai, 32 dager

PP11 tok vi kontakt med privat fertilitetsklinikk. Prøvde pergo, og hormonsprøyter i ett halvt år.... meeen:

PP17: Positiv test :danse:

er i dag 5 uker på vei :gravid:

Endret av riesling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjenner det murrer litt i magen nå. Noe er på gang uansett hva det er. Dersom det er TR så har jeg iallefall en "stabil" syklus, da har jeg bare hoppet over en....

Jeg kommer uansett til å ta en test i morgen :) Det er over en uke siden sist, og TR er tross alt 4 uker forsinket..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en ny test i går, negativ! kommer ikke TR i helgen bestiller jeg legetime... veldig rart dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom TR! en hel mnd på overtid... Hadde gitt opp håpet om spire uansett, så er mest glad, nå er ny pp i gang :)

Har bestilt termometer og kommer til å tempe fremover, får bruke dagen til å sette meg inn i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Ah.. god at den kom og at du forvenet det. Det er alltid godt :)

Du skal tempe? Må man ikke gjøre det hverdag til samme tid? Jeg vet ikke om jeg hadde klart det. Er så distrè :fnise:

Ønsker deg lykke, lykke til med neste PP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere (for ca 2 år siden) sluttet på pillen, og da hadde jeg ekstremt uregelmessig menstruasjon. Nå har jeg siden november hatt en veldig stabil syklus, men siden den var så sen nå har jeg lyst til å ha litt bedre kontroll... tok 4 tester jeg denne gangen, og ble like skuffa hver gang.... Dersom jeg temper håper jeg å unngå det, så da får jeg heller legge meg i selen... er selv distre, men får bruke huskelapp på mobilen til jeg kommer i rutine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg har tidligere (for ca 2 år siden) sluttet på pillen, og da hadde jeg ekstremt uregelmessig menstruasjon. Nå har jeg siden november hatt en veldig stabil syklus, men siden den var så sen nå har jeg lyst til å ha litt bedre kontroll... tok 4 tester jeg denne gangen, og ble like skuffa hver gang.... Dersom jeg temper håper jeg å unngå det, så da får jeg heller legge meg i selen... er selv distre, men får bruke huskelapp på mobilen til jeg kommer i rutine :)

Det er faktisk sant. Man slipper å glede seg til noe for så å bli skuffet. Man får jo bare mer en oversikt. Du gjør nok lurt i det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

5 dager på overtid nå... håper virkelig det er noe, og ikke det at jeg har "hoppet over" enda en syklus... vurderer å ta en test i kveld... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test i går kveld, den var negativ... men er veldig kvalm i dag og ingen tegn til TR... tror jeg skal ta en ppå morgenurinen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da var vi plutselig inne i kategorien som langtidspørvere... rart.... PP12 skal straks i gang, bare å vente på TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

hei hei,

litt sløv med å oppdatere, men blir vel fort slik når det ikke går veien....

er i pp13 nå, og endelig skjer det saker og ting :) hadde eggløsning i helgen, lør/søn, og det er sannsynligvis den første på 6 mnd. ihvertfall som var bra nok til å få laget noe av...

Jeg har fått påvist pcos, og blir nøye fulgt opp av legen. blir spennende 2 uker fremover, og det nye året kommer ikke til å drikkes inn med champagne akkurat :)

tenk om jeg blir mamma i 2013 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag... 88.3 kg.... siden jeg prøver å bli gravid har jeg liksom lagt litt det strenge treningsregimet på hylla... tror det må frem igjen.... Vanskelig å motivere seg da jeg tenker litt sånn "målet er jo å være trillrund om noen mnd uanset..."

Men sunt kosthold og trening skal herved innføres igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

da ser det endelig ut til at det er vår tur :)

Jeg er i dag 5 uker på vei!!

Har hatt murringer konstant den siste uken, og to positive tester. Ømme pupper og litt kvalme innimellom.

Er i dag ganske symptomfri, og hadde en blodig flekk i trusa i dag, så en smule hysterisk... men har lest at det som regel ender godt selv med litt spotting...

Blir tidlig UL om to uker, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

hei alle sammen, tenkte å oppdatere litt i forhold til svangerskapet, kan jo være greit å se tilbake på for min egen del :)

IKM var 28 mai.

flere dager før IKM hadde jeg sterke menssmerter og ømme bryster (ekstremt ømme... kunne ikke ligge på magen, selv det å gå var vondt...)

jeg tok en test, 4 dager før IKM, negativ...

Så tenkte jeg i grunn ikke noe mer på det, før det var gått en uke. da var vi to dager forbi IKM, og jeg to enda en test.

Det to noen minutter før det kom en svak strek.... men den var der :)

to dager senere tok jeg enda en, og den viste 2+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :)

Er ganske trett om dagen, kvalm og oppblåst. Men føler meg OK!

hvordan er formen din da? Nærmer seg nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

på tide å flytte denne over i graviddagbok, men nå er jeg jo ikke akkurat så veldig aktiv....

er 14 +4 og jeg er rimelig sikker på at jeg kjente liv i dag :gravid:

lå helt i ro, og spilte på mobilen da jeg kjente 5 små spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...