Gå til innhold

Angsten gjorde sitt slag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en fryktelig reaksjon på angsten min idag da jeg dro alene på butikken. Skulle bare hente en pakke, men den var ikke kommet ennå visstnok. Da jeg kom hjem var jeg gjennomvåt av svette, rød i kinnene og pustet tungt. Noe som er litt typisk for meg siden jeg sliter med å puste i slike settinger. Men etter jeg hadde fått roet meg ned begynte jeg å grine hysterisk.. Prøvde å gi meg selv en klapp på skulderen, men jeg klarte liksom ikke å stoppe.

Vet ikke hva jeg vil frem til, jeg har bare aldri fått den kroppslige reaksjonen før og synes den var fæl.

Anonym poster: 2d4a8e5f81d5fd27fc3b788e9078293d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angstreaksjoner er grusomme! Så mye mer er det vel i grunn ikke å si om det...

Håper likevel du har vært litt ekstra snill med deg selv i etterkant. Der og da, mens tårene renner og kroppen skjelver, er det vanskelig å skulle rose seg selv for noe. Nå som du (forhåpentligvis) føler deg litt roligere er det derimot absolutt på sin plass med en klapp på skulderen! Du kom deg tross alt til butikken, alene, og hele veien hjem før det ble for mye. Det er bra!

Muligens har du kanskje også reagert sterkere enn du normalt ville gjort, nettopp fordi pakken ikke var kommet. Man kan bruke mye energi på å motivere seg selv til sånne turer, og det føles ekstra slitsomt når man ikke får noe igjen for dem...

Håper du har det bedre nå :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og oppmuntring. :) Du har nok helt rett i at den manglende pakken utløste mer reaksjoner.. Jeg som trodde angsten hadde løsnet seg litt det siste året, usj.

Belønner meg selv med et fotbad nå, så skal jeg traske avgårde på butikken igjen i morgen.

Anonym poster: 2d4a8e5f81d5fd27fc3b788e9078293d

Skrevet

Det tar tid å kvitte seg med angst, kan være du er på vei mot større selvinnsikt og innsikt i angstens natur?

Skrevet

Dette ordner seg. Pakken kommer nok før eller senere. Har du noe sporingsnummer slik at du kan se status hvor den befinner seg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...