Gå til innhold

Fantaserer om en kollega som er

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10 år yngre enn meg. Nydelig, atletisk, sporty, intelligent, morsom ung mann. Har drømt mange ganger om å ha sex med han. Våknet helt våt og kåt.

Han gjør meg gal av lyst. Jeg må alltid prate og henge med andre i avdelingen når vi er ute på firmafest eller lignende. For jeg er så livredd for å kline med han foran andre kollegaer. Det ville ha ødelagt masse for meg.

I dag hadde jeg bare lyst til å kysse han lidenskapelig og ønske han en god sommerferie.

Han er også interessert i meg, det vet jeg, han sjuler ikke det, sier at han liker modne kvinner, gir meg komplimenter, søker fysisk kontakt-nærhet osv:-)

Faen også, hvorfor er han min kollega?

Fantaserer du også om din kollega?

Anonym poster: c0ba356d19421de157b70b95d62b9a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han opptatt da?:)

Skrevet

Trenger jo ikke være noe problem at han er kollega. Jeg har holdt på med et par på jobben og er nå kjæreste med en av dem :) veldig glad i han og det funker bra på jobb. Eneste som kan være litt dumt er hvis det blir brudd og hvis det eventuelt er noe problem for firmaet/jobben din at kolleger dater.

AnonymBruker
Skrevet

Han er fri som en fugl:-) Vi har ikke noe policy som sier at kollegaer ikke skal date. Men jeg synes det blir kleint hvis/når det blir brudd. Ikke problem når mann holder på med og har det bare topp.

Anonym poster: e12ee62a7442ca28dcf034e84ee751be

AnonymBruker
Skrevet

Test

Anonym poster: 09285a19959daeda1ae870bbaedeb241

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal innlede forhold til han jeg! Jeg jobber sammen med masse søte damer hver dag og flørter med dem alle ;) Dette har resultert i sex med tre av dem, ho ene er forresten x-dama mi og det var jeg som skaffa ho jobb her ETTER at det var slutt mellom oss! Er veldig gode venner med x'ene mine! Dessuten hvis det skulle skjære seg så kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle bli problematisk med å se hverandre i øynene? Det spørs selvfølgelig på mengden selvtillit man har, jeg har selvtillit proporsjonalt med høyden min og er heldigvis kjekk nok og dessuten er jeg gentleman så jeg lukker opp døra for damene OG holder den oppe helt til de har gått ut i motsetning til mange mannfolk som bare dytter på døra så de selv kommer ut, mens dama som kommer bak får døra midt i trynet.... Det er IKKE å være gentleman :) Så til deg dama: GO FOR IT! Du har alt å vinne, ihvertfall mye nytelse! Er det meg som du sikler på så hvisk meg det i øret! Vi ses på jobben! ;)

Skrevet

Jeg også fantaserer om en kollega. Men han er 16 år eldre enn meg. Vet ikke hvorfor jeg fantaserer slik om han, han er ikke såå fin? Men har verdens herligste utstråling og personlighet og verdens hyggeligste og snilleste fyr. Og jeg ser så opp til han. Dukker iallefall ofte opp i drømmene mine, og jeg mister jo helt fatningen hver gang jeg møter på han. Iallefall hver gang han prater eller smiler til meg. Blir mo i knærne og sprengkåt.

Aller helst lyst til å bare dra han med meg inn på vaskekottet på jobben. Men, jeg må prøve å beholde roen. Hadde vært helt katastrofalt på så mange nivåer.

Skrevet

Synes også at du ved en passende anledning ber han på kaffe eller pils? Kanskje ved lunge en dag hvor kun dere to sitter ved samme bord? Kjør på... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...