AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Skal på en ukes hyttetur nå og lurer litt på hva jeg skal lage til mat, til opplysning er hytten uten elektrisitet (har bare kjølerom) og innlagt vann. Men vi har en liten propanbrenner. Hadde planer om å grille endel og det skal vi nok ennå, men det er meldt sabla mye regn så noen alternativer hadde vært fint. Tenkte å ta med en kake også, gulrotkake holder seg vel meget bra? Eneste jeg selv har kommet på er mat som varmes opp, og taco (siden det å steke kjøtt krever lite gass). Vi er 5 voksne mennesker som skal fóres. Litt feil underforum kanskje, men er det noen som vet om et alternativ til kull i kulegrillen også? Anonym poster: 58cb9e940ed6205f88ae846a1f59c35a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Skal på en ukes hyttetur nå og lurer litt på hva jeg skal lage til mat, til opplysning er hytten uten elektrisitet (har bare kjølerom) og innlagt vann. Men vi har en liten propanbrenner. Hadde planer om å grille endel og det skal vi nok ennå, men det er meldt sabla mye regn så noen alternativer hadde vært fint. Tenkte å ta med en kake også, gulrotkake holder seg vel meget bra? Eneste jeg selv har kommet på er mat som varmes opp, og taco (siden det å steke kjøtt krever lite gass). Vi er 5 voksne mennesker som skal fóres. Litt feil underforum kanskje, men er det noen som vet om et alternativ til kull i kulegrillen også? Anonym poster: 58cb9e940ed6205f88ae846a1f59c35a Hvorfor ikke bruke kull? Anonym poster: 0ce23f3951b3eded3b8e94a110936355 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #3 Skrevet 9. juli 2012 Fordi jeg ønsker å holde bruken av fossilt brennstoff nede om det er mulig. Anonym poster: 58cb9e940ed6205f88ae846a1f59c35a
Gjest Frk.Franzen Skrevet 9. juli 2012 #4 Skrevet 9. juli 2012 Vi har heller ikke strøm på vår hytte, men gassovn. Men uansett. Vi bruker isåfall å lage spagetti med og uten kjøttdeig, joikaboller, lapskaus og diverse.
super-ida Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 fisk i folie på grillen... denne er jo "under lokk" og må ikke passes på hele tiden om det skulle regne.... reker med loff spekemat med potetsalat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå