Gå til innhold

mensen murringer uten mens?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha mensen murringer når man har avsluttet en mens? Jeg fikk mensen litt tidlig denne gangen, og den varte mindre enn halvparten av vanlig, den var over før helgen og dagene etter har jeg hatt voldsomt mensenmurringer, er dette vanlig? hva kan det komme av? :sjenert:

Anonym poster: 1db17c59813782c4e5bcaeade2a9090e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Gravid.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre tips? annet enn gravid, trodde ikke murringer var ett graviditets tegn :)

Skrevet

Murringer er et veldig klart graviditetstegn.

AnonymBruker
Skrevet

Murringer er et veldig klart graviditetstegn.

Selv når man har nettopp hatt menstruasjonen? :sjenert: Den varte bare 2 dager, kom altfor tidlig, og vanligvis varer den 4-5 dager.... om det har noe å si da... :sjenert:

Skjønner at hvis jeg er gravid må jeg ta en test... men jeg hadde ikke tenkt den tanken at det kan være det....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror virkelig ikke at jeg er gravid altså... men hmm begynner jo å lure litt nå :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var da voldsomt til hvor paranoid dere skal gjøre TS da...

En festeblødning ser man knapt, og varer ikke i 2 dager.

Går du på P-piller? Det kan være en hormonforstyrrelse, eller så er det ikke unormalt at det skjer innemellom (uten at man trenger å være gravid...) Murringer kan komme av at hormonene er litt i ubalanse og at det ikke synkroniserer med når du skal ha mensen. Men du burde ta en test for sikkerhet skyld :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt til hvor paranoid dere skal gjøre TS da...

En festeblødning ser man knapt, og varer ikke i 2 dager.

Går du på P-piller? Det kan være en hormonforstyrrelse, eller så er det ikke unormalt at det skjer innemellom (uten at man trenger å være gravid...) Murringer kan komme av at hormonene er litt i ubalanse og at det ikke synkroniserer med når du skal ha mensen. Men du burde ta en test for sikkerhet skyld :)

nei går ikke på p-piller, men tok en test nå jeg, siden jeg ble litt bekymret, men den var negativ :) så da er nok det som du sier at hormonene er litt i ubalanse :)

AnonymBruker
Skrevet

DU HAR JO HATT MENSEN, TS.

Anonym poster: d7482eb6aecadfe332fe97bd962e6858

Skrevet

Tsk, jeg hadde todagers blødning før jeg fikk eldste. Det kan altså skje. ;)

AnonymBruker
Skrevet

DU HAR JO HATT MENSEN, TS.

Anonym poster: d7482eb6aecadfe332fe97bd962e6858

Voldsomt til hissighet her da! Jeg er jo klar over at jeg har hatt mensen! Men jeg har forsatt MENSEN MURRINGER ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...