Gjest Pepperonitryne.. Skrevet 9. juli 2012 #1 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er 17 år og har hatt et kviseproblem så lenge jeg kan huske. Dette året har jeg begynt på dalacin og tetracyclin, og det har gjort huden min nesten kvisefri. Men nå har jeg vært i mallorca i to uker og hele trynet mitt har blusset opp med kviser. Jeg hadde helt kvisefri panne, nakke og skuldre helt til jeg kom til syden. Nå har jeg kjempemasse kviser og nupper som dekker hele fjeset og nakken. Jeg har ikke så mange på skuldrene lengre, men det er fortsatt noen. Jeg MÅ finne ut hva det er som trigget kviseutbruddet, siden jeg skal på cruise i Middelhavet om et par dager. Jeg aner ikke om det er klorvannet, saltvannet, solkremen eller varmen. Men jeg er het desperat!! Plis hjelp meg!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #2 Skrevet 9. juli 2012 Jeg har alltid hatt kviser og er snart 30... Bruker reseptfrie salver på apoteket som hjelper mye, men de værste utbruddene kommer i overganger i været. Altså om det plutselig blir veldig varmt og mye sol eller omvendt. Er derfor mest plager høst og vår. Kanskje det varme været trigget det for deg også? Vet ikke om du kan bruke noe annet vedsiden men noe som kan være litt forebyggende akkurat i overgangen til huden har omstilt seg litt kan kanskje være ett tips om ikke annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå